Dankbaarheidslijstje | 4 mei 2014

Goedemorgen! Oeps, ik loop een beetje achter! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk snel mee naar mijn geluksmomenten van 4 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

The miracle is this – The more we share, the more we have. ~  Leonard Nimoy

  1. Zonnestraaltjes. Wat een prachtige dag. Ik hou van de zon!
  2. Ik had een zwart simpel jurkje aan met mijn Nike Air Revolution, Sky Hi. Feeling sexy ^^
  3. Ik had een bijzondere ontmoeting. 
  4. Hallo Starbucks, ik ben er weer! Ik dronk voor het eerst een Chai Tea Latte. Met sojamelk. Dat dan weer wel. Ik vond het een beetje naar anijs smaken, maar dat kan aan mij liggen.
  5. Glimlachen. Van oor tot oor, glimlachen :))))))))))))))

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Super leuke film gezien: Labor Day met Kate Winslet. Top verhaal en erg goed gespeeld.
  7. Ik was in Amsterdam en besloot om nog even langs mijn boo te gaan. We hebben wat gekletst en popcorn gegeten. De zoute popcorn kocht ik in de bioscoop. Ik ben dol op ‘bioscoop style‘ popcorn.
  8. Zwijmelen bij een paar gave Nikes. Ik zag een paar gave Nike Air Max en Nike Free Run 2. Ik ga er nog even een nachtje over slapen.
  9. Heel veel leuke en lieve berichtjes ontvangen. Vind ik leuk en dat doet mij altijd goed. 
  10. Terugkijken op een bijzondere dag. Dit is er één voor in mijn dagboek :)

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 4 mei 2014

  1. Mooi lijstje! Ik ben vooral dankbaar voor mijn lieve familie, vrienden en dat ik zo’n lieve man heb. Beetje cliché, maar ach ;-)

    1. Mooie! Ik ben ook dankbaar voor het bovenstaande. Ennuh… Een lieve man is een ‘nieuw project’ dat nu loopt :) Ook daar wordt aan gewerkt ;)

Leave a Reply

