Dankbaarheidslijstje | 3 mei 2014

Goedemiddag! Elke eerste week van de maand deel ik dagelijks mijn dankbaarheidslijstjes, met daarin 10 dingen waarvoor ik dankbaar ben.  Kijk mee naar mijn geluksmomenten van 3 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Treasure your relationships, not your possessions. ~  Anthony J. D’Angelo

  1. Ik was al vroeg vroeg wakker en besloot om nog even te luieren. Het is tenslotte weekend.
  2. Ik ging met de trein naar Amsterdam en kwam een groepje Amerikanen tegen. “Hello darling, where are you from”? Ze waren heel lief en geïnteresseerd. Ik praat veel te weinig Engels, maar ik had totaal geen moeite om hen de weg te wijzen. Het floepte er gewoon uit :) 
  3. Yeah! Shoppen met mijn boo in Amsterdam. Ik vind het fijn om met haar te zijn. 
  4. Nu de Forever 21 in Amsterdam is, moesten wij natuurlijk ook even een kijkje nemen. Man oh man, wat was het druk! We hebben heel wat leuke dingen gezien, maar geen zin om in de rij te staan om te passen. En dan nog eens in de rij om af te rekenen. No way. We gaan volgende keer wel naar Antwerpen.
  5. Ik moest even wat voor mijn zus ruilen bij de Primark en ik heb gelijk 2 paar pumps ingeslagen en een paar ballerina’s.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje


  6. Ik eet niet zo vaak patat, maar als ik het een keer eet, dan graag patatje oorlog. Mjammie! 
  7. En als toetje een lekker kopje koffie van de Starbucks. Tja… als je dan toch op je trein moet wachten? Ik neem altijd een soy caffè latte.
  8. Wow, mijn statistieken slaan op hol! Welkom nieuwe volgers! Laat gerust een comment achter: vind ik leuk!
  9. Ik heb een bad en ik maak er te weinig gebruik van. Dus ik besloot om gisterenavond in bad te gaan met extra veel bubbels, muziekje, kaarsje en een boekje. Joeppie!
  10. Misschien val ik weer in herhaling; maar ik voel me super goed! Ik ben een gezegend mens. ❤

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

