Dankbaarheidslijstje | 2 mei 2014

Goedemiddag! Doordat er gisteren iets mis ging met het inplannen van de post, vandaag twee dankbaarheidslijstjes. Vanochtend kon je mijn dankbaarheidslijstje van 1 mei 2014 lezen. Kijk in deze post mee naar mijn geluksmomenten van 2 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Happiness is when what you think, what you say and what you do are harmony. ~ Mahatma Gandhi

  1. Whoa! Ik ben weer afgevallen! -3 kilo, woohoo!
  2. Mijn haar is mega lang aan het worden. Ik ben zo blij met mijn volle, dikke en gekrulde haar! 
  3. Ik ben enorm trots op mezelf en erg blij met waar ik nu sta. Een paar maanden geleden was dat anders. Je leest het hier.
  4. Thank God It’s Friday! Ik ben erg blij met mijn baan en mijn huidige opdrachten. Maar ik vind het ook fijn om weekend te hebben. 
  5. Dit wordt een super gezellig weekend. Heel veel leuke dingen doen. Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ik vind het leuk om er leuk uit te zien. Het hoeft geen vermogen te kosten om er leuk uit te zien. Met een paar goeie hakken, een statement ketting of een paar gave oorbellen, maak ik mijn outfit graag af.  
  7. Binnenpretjes, zelfspot of om je eigen grappen lachen… sorry, maar ik vind dat  grappig. Niet iedereen kan erom lachen. Maar ik denk dan: YOLO! Come on people. Niet zo serieus. LEEF!
  8. Ik vind het heerlijk om een stukje te fietsen. Het stuk van mijn huis tot aan de bushalte duurt ongeveer tien minuten. Maar in die tien minuten vind ik het fijn om even ‘uit te wapperen’ (ik waai namelijk niet zo snel weg :) ) na een drukke dag. 
  9. Ik heb voor twee dagen gekookt, dus vandaag kon ik zo bij mezelf aanschuiven. Ik heb nog wel even een salade gemaakt, want we moeten natuurlijk ook de vitaminen binnenkrijgen.
  10. YES! Een nieuwe aflevering van The Vampire Diaries. Ik weet niet of jullie deze serie ook volgen… Maar Ian Somerhalder (Damon Salvatore) is echt een feest om naar te kijken!

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 2 mei 2014

Leave a Reply

