Dankbaarheidslijstje | 1 mei 2014

Goedemorgen! Gisteren ging er iets mis met het inplannen van deze post, dus hierbij alsnog mijn dankbaarheidslijstje van 1 mei 2014. Zoals eerder aangekondigd, zal ik elke eerste week van de maand dankbaarheidslijstjes met jullie te delen. Kijk mee naar mijn geluksmomenten van 1 mei 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Happiness is when what you think, what you say and what you do are harmony. ~ Mahatma Gandhi

  1. Heerlijk zonnetje buiten. Ik word er zo blij van :)
  2. Ik was deze week lekker vroeg op kantoor. Vandaag begon de dag met een meeting.
  3. Lekker gezonde lunch om van te smullen. Speltcrackers met Tehina (geroosterd sesamzaad, ovengeroosterde aubergines en kruiden) Mjammie!
  4. Ik vind het maar niets om de hele dag binnen te zitten. Tussen de middag maak ik dan ook graag een wandeling. Even een frisse neus halen.
  5. Het voordeel van vroeg beginnen, is ook weer vroeg thuis zijn. Dat vind ik erg fijn.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Joeppie! Mijn eerste interview uitgewerkt en ingeleverd. Het ligt momenteel bij de vormgeefster en over twee weken wordt het magazine gedrukt.
  7. Ik moet een aantal cursussen volgen voor mijn nieuwe baan. Ik heb de eerste cursus gehaald met een 9,3. YES!
  8. Erg fijn als je dingen kunt afstrepen. Ik kom steeds meer in mijn nieuwe ‘kantoor-ritme’. Zo kan ik ook steeds sneller dingen afhandelen. 
  9. Communicatie is een absolute must. Zeker als je met meerdere mensen (samen)werkt. Grenzen aangeven blijft een lastig iets. Maar vandaag ging dat goed.
  10. I’m happy! ^^

Waar ben jij dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

2 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 1 mei 2014

Leave a Reply

