‘We Gaan Hard, We Gaan Lekker’ [2]

Zo. Heeft iedereen een fijne eerste Koningsdag gehad? Jullie hadden het natuurlijk al gelezen in de vorige post, van afgelopen zaterdag of wellicht gezien via Instagram: wij waren in Bobbejaanland. 

Elk jaar ‘vluchten’ we rond deze dagen het land uit. Op naar spanning en avontuur. We konden alles op ons dooie akkertje doen, want het park was bijzonder rustig. Heerlijk geen wachtrijen en bovendien hadden we ontzettend mazzel met het mooie weer. 

We besloten om eerst in de Wild Water Slide te gaan zodat we, als we nat werden, de hele dag nog hadden om op te drogen. We don’t wanna get wet! Gelukkig viel dat reuze mee, op een paar spetters na.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ik weet niet wat het is, maar wij zijn niet bang voor achtbanen. We hebben ook geen hoogtevrees of zijn snel wagenziek. We kletsen aan één stuk door als we in een ride zitten, of krijgen de slappe lach. No comment necessary.

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

De Typhoon is ‘master‘! Recht omhoog, om vervolgens van 25 meter, in een hoek van 95°, naar beneden te donderen. Je krijgt geen kans om je adem in te houden, want je rolt meteen in een looping en in een dubbele schroef. Geronimooooooooo!

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Who needs Tarzan? We are Jane! Ik ga nog steeds stuk om deze foto. Tja…

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Nadat we het hele park zo’n beetje gezien hadden, besloten we om door te rijden naar Maasmechelen Village. Ik ben er nog niet eerder geweest, maar keek echt mijn ogen uit. Net als bij ‘gewone’ winkels is er ook twee keer per jaar sale. Bovenop de bestaande kortingen (altijd 30% tot 60%)  worden er dan fikse kortingen gegeven. Ik heb dit keer niets gekocht, maar als het zover is, ga ik zeker terug om échte koopjes te scoren!

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ik was wel gebroken na zo’n lange dag. We besloten om bij mijn ouders te slapen, zodat we konden uitrusten. Daar stond al een grote pan met soto (Indonesische kippensoep) om op krachten te komen. 

(c) W.H. de la Rambelje

De volgende dag hebben we lekker uitgeslapen en deden we het rustig aan. Later op de dag gingen we nog even met mijn zus chillen en toen was het al weer bijna tijd om naar huis te gaan. 

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

We voelden ons echt weer helemaal kind. En met klap op de vuurpijl, zijn we in een spontane bui ook nog eens doorgereden naar Maasmechelen Village. Ik heb echt een super weekend gehad!

Hoe was jouw (eerste) Koningsdag? 

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “‘We Gaan Hard, We Gaan Lekker’ [2]

Leave a Reply

