HAPPY Challenge [10] | ‘Kijk Met Trots Terug’

We zijn alweer bij de tiende en laatste opdracht van de HAPPY Challenge. De afgelopen weken stond ik stil bij dingen die voor mij belangrijk zijn en waar ik happy van word. Vandaag kijk ik samen met jullie terug naar mijn geluksmomentjes. 

Bron: www.wobc.info
Bron

Terugkijken in de vorm van – hoe kan het ook anders – lijstjes. 

Wees trots! Noem 5 dingen waar je trots op bent als je kijkt naar de challenge en nog eens 5 dingen waar je over het algemeen trots op bent.

5 dingen waar je trots op bent als je kijkt naar de challenge:

  1. De energie en het plezier. Naast dat mijn bezoekersaantallen stegen, kreeg ik enorm veel leuke en enthousiaste reacties. Vaak onder de post zelf, maar ook via e-mail, Facebook en via Whatsapp. Veel dank daarvoor!
  2. Doordat ik dingen opschreef, werd ik me veel bewuster van bepaalde dingen. Zo  nam ik bijna de hele maand maart een kleine break.
  3. De dankbaarheidslijstjes die ik deelde. Het delen van deze lijstjes was echt top! Ik heb daarom ook besloten om straks elke eerste week van de maand dankbaarheidslijstjes te delen. 
  4. Mijn dromen die ik met jullie heb gedeeld. Dromen is leuk! Iedereen heeft wel een droom, alleen je staat er niet altijd bij stil. Deze challenge heeft daarvoor ruimte gecreëerd. Ik ben dankbaar!
  5. Ik ben trots op het feit dat ik deze challenge heb afgemaakt. 

Nog eens 5 dingen waar je over het algemeen trots op bent: 

  1. Mijn gezonde levensstijl. Ik eet veel minder vlees dan voorheen. Minder koolhydraten en lekker veel super foods. Daarnaast ben ik weer lekker aan het sporten geslagen. 
  2. Mijn leven. Mijn levenslessen hebben mij gevormd tot wie ik nu ben. Een paar jaar geleden stond ik voor mijn gevoel op een t-splitsing. Om een lang verhaal kort te maken: Ik besloot om een nieuw hoofdstuk te gaan schrijven in mijn leven. Niemand heeft gezegd dat dit gemakkelijk zal zijn. Maar, het is wel de moeite waard :) Niets is mooier dan het leven, toch?
  3. Met kleine stapjes aan het daten geslagen. Babysteps, mensen. Babysteps! Ik heb geen haast. Ik vind het spannend, maar ergens ook wel weer leuk ^^
  4. Ik ben trots op al mijn lieve vriendinnen, mijn ouders en zus. Ze zijn er als ik gelukkig ben, maar ook als het even niet zo lekker gaat. Dankbaar!
  5. Ik ben trots op mezelf. Ik heb een aantal moedige stappen gezet en ik vind het knap waar ik nu sta. Ik ben kritisch op mezelf, maar ook blij met mezelf. 

Zo. Dit was de tiende en laatste opdracht van de HAPPY Challenge. Ik hoop dat je genoten hebt van alle opdrachten en ik hoop dat je mij blijft volgen. 

Zeg eens: waar ben jij trots op?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Lees ook de vorige Happy Challenge blogposts voor een extra shot of happiness :)

New Challenge: HAPPY Challenge
HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’
HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’
HAPPY Challenge [3] | ‘Visualiseer Je Dromen’
HAPPY Challenge [4] | ‘Wat Wil Je Veranderen?’
HAPPY Challenge [5] | ‘Just Do It’
HAPPY Challenge [6] | ‘Positieve Gewoonten’
HAPPY Challenge [7] | ‘Wees Dankbaar’
HAPPY Challenge [8] | ‘Omring Je Met Positieve Mensen’
HAPPY Challenge [9] | ‘Denk Groot’

happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “HAPPY Challenge [10] | ‘Kijk Met Trots Terug’

Leave a Reply

