HAPPY Challenge [9] | ‘Denk Groot’

Dream Big. Inspire Others. De negende challenge gaat over ‘groot’ denken. Doe eens gek en denk eens groot ;) We gaan het dit keer goed aanpakken. Hardlopen en fit worden bedoel ik hiermee. Over een kleine 9 weken begint de zomer en ik ben er nog niet klaar voor… Aargggghhh! 

dream-bigToen ik nog thuis woonde sportte ik 5 keer per week. Ik rookte niet (nu nog steeds niet), bewoog veel, at gezond en dronk voldoende. Toen ik op mezelf ging wonen en daarnaast fulltime ging werken, is het sporten ook minder geworden. Ik ging van 5 keer per week naar 3 keer of naar helemaal niet.

Ik vind het jammer dat ik het zo heb laten versloffen. Want doordat ik minder tot niets aan sport deed, had ik tot voor kort een slechte conditie. Ik merkte het aan mijn kleding, maar ik zag het vooral terug op foto’s. Waarom? En hoe heeft dat er zo in kunnen sluipen? Want ik was enorm fanatiek bezig.  

Bron
Bron

On the bright side: begin dit jaar ben ik begonnen met hardlopen, maar kort daarna ben ik tijdelijk gestopt. In de maand maart heb ik bewust een time out genomen, omdat ik het even niet kon combineren met mijn nieuwe baan. Ik gunde mezelf de tijd om in te komen en zette daarom het hardlopen weer op een laag pitje.

Nu zijn we inmiddels 6 tot 7 weken verder en ik baal dat ik het nog steeds niet heb opgepakt. Ik voel me een oud wijf omdat ik niet altijd de tijd en energie heb om te gaan hardlopen en soms voel ik me zelfs dik. Ja, mensen… jullie lezen het goed: DIK.

Ik baal als ik weer eens niet in bepaalde kledingstukken kom, terwijl ik weet dat de maat vaak niets zegt. Suf dat ik ‘te druk’ of ‘geen zin’ als excuus heb gebruikt, want van uitstel komt vaak afstel. Ik zeg vaak, want ik ben er écht klaar mee. Nog een aantal weken te gaan om nu eens eindelijk summerproof te zijn.

Bron
Bron

Al moet ik rennen, vliegen, springen en weer opstaan. Mijn harde werk zal uiteindelijk beloond worden met een fitter lichaam, en een gezonder leven. Ik heb meerdere grote doelen, maar het zou fijn dat als ik dit doel behaal, al voordat de zomer begint. 

Vanzelfsprekend kun je in diverse updates lezen hoe het mij vergaat. Je kunt mij ook ‘achter de schermen’ volgen via Instagram (By_Wen).  

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat is jouw grote doel~

happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl Lees ook de vorige Happy Challenge blogposts voor een extra shot of happiness :)

New Challenge: HAPPY Challenge
HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’
HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’
HAPPY Challenge [3] | ‘Visualiseer Je Dromen’
HAPPY Challenge [4] | ‘Wat Wil Je Veranderen?’
HAPPY Challenge [5] | ‘Just Do It’
HAPPY Challenge [6] | ‘Positieve Gewoonten’
HAPPY Challenge [7] | ‘Wees Dankbaar’
HAPPY Challenge [8] | ‘Omring Je Met Positieve Mensen’

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

