Dankbaarheidslijstje | Hoe Nu Verder?

Afgelopen week heb ik een week lang mijn dankbaarheidslijstjes gedeeld. Gisteren verscheen het laatste dankbaarheidslijstje. Een week lang, schreef ik elke dag 10 geluksmomentjes op waarvoor ik dankbaar ben. Deze challenge komt voort uit de Happy Challenge. Ik vond het spannend, maar erg leuk om te doen.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ik heb geen moment getwijfeld om aan deze challenge mee te doen. Het was een succes omdat ik zelf (veel) bewuster met mijn dagen bezig was. Bij veel momenten stond ik langer stil om er extra van te genieten. Normaal gesproken schiet het erbij in en gaan dingen vaak op de automatische piloot. Maar nu begon ik me steeds meer te beseffen dat er een hoop leuke dingen op een dag gebeuren, die je moet (blijven) koesteren.

Deze challenge was ook een succes omdat ik veel meer bezoekers had dan normaal. Ook, toen ik gisteren en eergisteren mijn posts wat later poste dan de gebruikelijke tijd, was mijn site al enorm druk bezocht. Daarnaast kreeg ik ontzettend veel leuke en enthousiaste reacties en dat vond ik super! Er was zelfs een vraag of ik van plan ben om na deze week door te gaan met het schrijven van dankbaarheidslijstjes?

Bron
Bron

Mijn blog is een persoonlijke life- en mindstyleblog, dus het delen van dankbaarheidslijstjes vind ik erg goed passen. Maar misschien is elke dag (voor altijd) een beetje teveel? Daarom heb ik besloten om straks elke eerste week van de maand dankbaarheidslijstjes met jullie te delen.

Wil je de dankbaarheidslijstjes nog even teruglezen? Hier allemaal op een rijtje:

Dankbaarheidslijstje | 6 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 7 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 8 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 9 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 10 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 11 april 2014
Dankbaarheidslijstje | 12 april 2014

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

