Dankbaarheidslijstje | 12 april 2014

Goedemiddag! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn zevende en laatste dankbaarheidslijstje van deze challenge. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 12 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Generosity is giving more than you can and pride is taking less than you need. ~ Kahil Gibran

  1. Gisteren was het zaterdag en ik heb heerlijk uitgeslapen. Doordeweeks gaat de wekker om 6.00 uur, maar gisteren hoefde dat dus niet.
  2. Ik luister alleen naar de radio als ik aan het autorijden ben. Negen van de tien keer zing ik mee. Niet dat ik zing als een Japanse nachtegaal, maar er zijn ook nog geen mensen die een gehoorbeschadiging hebben opgelopen door mijn gezang. Dus…. :)
  3. Mijn zus en ik kunnen lekker geiten met z’n tweeën. Dan leven even lekker in ons eigen wereldje, waar niemand wat van snapt. Heerlijk!
  4. Shop till you drop in Rotterdam. Ik ben weer goed geslaagd.
  5. Uiteten bij één van mijn favoriete restaurants in Rotterdam: Hung Kee. Ik hou van Aziatisch eten!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ik kreeg een tip om de saté kambing uit te proberen. En dat deed ik. Ik deelde de portie met mijn zus. Jammie!
  7. Leuke chatgesprekken met nieuwe contacten. Tja… het houd je van de straat hè ;)
  8. Zo, dat was weer even geleden… uitgaan tot in de late uurtjes. Of moet ik zeggen vroege uurtjes?
  9. Ik sliep bij mijn ouders en was rond 4.30 uur thuis. Het was al een beetje licht en de vogeltjes waren al aan het fluiten.
  10. Deze challenge zit er weer op. Ik kijk met plezier terug en heb enorm veel leuke reacties gehad, waarvoor dank! Ik ben nog lang niet klaar met mijn dankbaarheidslijstjes. Morgen vertel ik je daar meer over, in een nieuwe blogpost.

Zo, dat was alweer mijn zevende dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

