Dankbaarheidslijstje | 11 april 2014

Goedemiddag! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn zesde dankbaarheidslijstje. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 11 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Generosity is giving more than you can and pride is taking less than you need.
~ Kahil Gibran

  1. Ik ben blij met mijn lijf én mijn curves. Gisteren zij iemand: curvy betekent dat je dik bent. Mijn mening: curvy staat niet gelijk aan dik. Curvy = heupen, borsten en billen die gezien mogen worden. Curvy is een gezonde middenmaat (38,40) en zit tussen skinny en plus-size in. Just saying
  2. Een zeer goed (evaluatie)gesprek gehad op het werk. Ik ben zeer content.
  3. Het is oké om te zijn wie je bent. En je moet jezelf ook kunnen zijn. Ik ben blij dat ik mag zijn, wie ik ben.
  4. Yes! Geen file op de weg!
  5. Veilig aangekomen in Brabant.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Het is even geleden, maar ik heb mijn familie en hondenvriendje weer gezien. Love them!
  7. Mmmm, lekkere rosbiefrolletjes gegeten. Het recept vind je hier.
  8. Mijn zus en ik shoppen voor elkaar. Als we wat leuks zien, dan maken we een foto en vragen we elkaars mening of elkaars maat. Ik kreeg een clutch, een nagellak, een vestje en een hoesje voor mijn telefoon. Zij kreeg twee kettingen, papieren rietjes, een smoothiebeker en ook een clutch.
  9. Binnenkort heb ik een jubileum, want ik ben al vijf jaar vriendinnen met mijn ‘boo‘. En dat moet natuurlijk gevierd worden. Ik koester onze vriendschap. Ik hou van je babe!
  10. Ik ben bezig met het plannen van vakanties. De reis er naar toe en het op vakantie zijn, zijn natuurlijk al hartstikke tof. Maar ook de voorpret is leuk!

Zo, dat was alweer mijn zesde dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

3 thoughts on “Dankbaarheidslijstje | 11 april 2014

    1. Hallo naamgenoot :) Ik moest er even over nadenken en ik heb besloten om straks elke eerste week van de maand, een week lang dankbaarheidslijstjes te delen. Morgen komt er uitleg van online. Liefs, Wendy

Leave a Reply

