Dankbaarheidslijstje | 10 april 2014

Goedemorgen! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn vijfde dankbaarheidslijstje. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 10 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind
~ Albert Szent-Gyorgyi

  1. Ik kreeg een leuk mailtje van een mannelijke lezer, naar aanleiding van mijn dankbaarheidslijstjes. Hij raakte er door geïnspireerd en gaat zelf ook aan de slag met dankbaarheidslijstjes. Top! Ik vind het erg leuk om anderen te inspireren en te motiveren.
  2. Eindelijk een keer zitplaats in de bus. Elke ochtend moet ik een paar bussen voorbij laten gaan, omdat deze te vol zitten. Nu was de bus ook vol maar kon ik zowel op de heen- als op de terugweg, zitten.
  3. “Je bent mijn favoriete persoon op aarde”. Ah, daar word ik blij van!
  4. Smoothie time! Eindelijk weer eens een groene smoothie gemaakt. Foto en recept kun je hier terugvinden.
  5. Een dag met kleine en grote veranderingen waarbij ik door mijn creatieve instelling datgene voor elkaar kreeg. Love it!

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Met een pro-actieve stemming mijn doelen najagen. Net zolang totdat ik alle competitie achter me gelaten heb. Opgeven is geen optie!
  7. Lekker hoor: een bruine boterham met pindakaas en sambal. Even snel naar binnen gewerkt tijdens de lunch.
  8. Ik ben mijn shopsessie aan het voorbereiden. Dat doe ik doe sites af te surfen, om zo op ideeën te komen. Voordat ik ga shoppen, maak ik een printsscreen van mijn gevonden schatten. Vandaag kreeg ik er een aantal toegestuurd van een vriendin.
  9. Een goede daad verricht: iemand voor laten gaan bij de kassa. Dat doe ik niet altijd, maar wel als ik redelijk wat in mijn winkelmandje heb en die andere persoon maar één of twee dingen heeft.
  10. Ik word helemaal blij van de bed & body mist van Rituals. Happy Mist is fris van geur en ruikt naar mandarijnen en citrusvruchten. Voor het slapen gaan spray ik altijd wat op mijn kussens.

Zo, dat was alweer mijn vijfde dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 10 april 2014

Leave a Reply

