Dankbaarheidslijstje | 9 april 2014

Goedemorgen! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn vierde dankbaarheidslijstje. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 9 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

A bad word whispered will echo a hundred miles
~ Chinese Proverb

  1. Ik mocht gisteren weer wakker worden. Pluk de dag!
  2. Gisterenochtend ging ik al vroeg van huis om boodschappen te doen en ik besloot om ook nog even de stad in te gaan, om te shoppen.
  3. Ik kwam een leuk, fleurig plantje tegen en besloot het te kopen voor in huis. Het is een klein, schattig plantje met paars/roze bloemen.
  4. Tijdens het shoppen kocht ik een nieuwe leren jas en twee jurken. Het was sale, dus dat is mooi meegenomen!
  5. Gisteren bijna twee uur aan de telefoon gehangen met mijn ‘boo‘.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Ik heb eigenlijk nooit een bad hairday. Maar gisteren hoefde ik er al helemaal weinig aan te doen. Het zat naar mijn mening, perfect.
  7. Wat was het een dagje, jongens! Ik had een grote, lange trui aan, een skinny en mijn Shabbies. Ik heb gewoon zonder jas rondgelopen.
  8. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me echt super goed. Zou het de lente zijn? Ik denk haast van wel. I’m happy!
  9. Gisteren ook weer eens mijn cat eye zonnebril van Forever21 uit de kast getrokken. Ik kocht deze vorig jaar in Berlijn en ben er nog steeds erg blij mee.
  10. Om vijf uur had ik mijn eerste interview voor het Kies Kleur in Groen Magazine. Begin juni zal het verschijnen. Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte.

Zo, dat was alweer mijn vierde dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

One thought on “Dankbaarheidslijstje | 9 april 2014

  1. Ik was dankbaar dat ik een half uur kon steppen, 5 minuten doorgezakt kon staan, en de halterstang 5 keer op kon tillen.
    Maar het meest dankbaar ben ik iedere dag weer dat ik zo royaal te eten heb.

Leave a Reply

