Dankbaarheidslijstje | 8 april 2014

Goedemorgen! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn derde dankbaarheidslijstje. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 8 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

There is more to life than increasing its speed.
~ Mohandas Gandhi

  1. Leuk om je dag mee te beginnen: complimenten van een externe zakenpartner.
  2. Eergisteren zat er een bug in het kassasysteem. In het bedrijfsrestaurant betaalde ik het dubbele voor een salade. Ik kreeg een tegoedbon en kon vandaag een gratis salade halen. Joeppie!
  3. Na regen (en hagel), komt zonneschijn.
  4. Weer even geleden dat ik haar gesproken heb. Maar eindelijk weer eens aan de telefoon gehangen met mijn BFF.
  5. Ik kook elke dag vers. Sowieso nooit uit pakjes en al helemaal geen kant-en-klaar maaltijden. Gisteren hoefde ik niet te koken, omdat ik nog over had van eergisteren. Wel een keer fijn om niet te hoeven koken.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. Eindelijk weer eens ouderwets bankhangen. Ik ben niet zo’n bankhanger, omdat ik niet zo goed stil kan zitten. Ik ben altijd bezig en daarom telt deze ook niet echt als ‘bankhang-momentje’. Want ik typ deze blog namelijk tijdens het bankhangen :)
  7. Oké, deze telt eigenlijk ook niet echt. Want ik kan echt niet stilzitten, laat staan stilliggen. Ik lig niet uren in bad tot ik ‘gerimpeld’ ben. Na zo’n twintig minuten vind ik wel best. Veel badschuim, muziekje en kaarsjes aan.
  8. Over kaarsjes gesproken. Ik heb laatst nieuwe geurkaarsen gekocht bij de Primark. Sweet vanilla & coconut is tot nu toe mijn favoriet.
  9. Inbox zero! Yes! Alles netjes in mappen gearchiveerd.
  10. Nee, ik zit echt niet stil. Ook een uurtje sporten had ik gisteren in the pocket.

Zo, dat was alweer mijn derde dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

