Dankbaarheidslijstje | 7 april 2014

Goedemorgen! Een week lang, schrijf ik elke dag 10 dingen op waarvoor ik dankbaar ben. Vandaag mijn tweede dankbaarheidslijstje. Kijk mee naar mijn geluksmomentjes van 7 april 2014.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Every day brings a chance for you to draw in a breath, kick off your shoes, and dance. ~ Oprah Winfrey

  1. Het is leuk om complimenten te krijgen op mijn stukken. Het doet mij goed om te horen en/of lezen dat anderen het leuk vinden om mijn posts te lezen.
  2. Ik was iets later op kantoor dan normaal, maar ik had een ontzettende productieve dag. Ik heb enorm veel afgewerkt en kijk terug op een succesvolle dag.
  3. Hoewel ik geen negen tot vijf mentaliteit heb, ben ik vandaag op tijd naar huis gegaan. Rond kwart over vijf trok ik mijn kantoordeur dicht.
  4. Ik woon niet super ver van mijn werk. Met de bus en nog een stukje met de fiets is het een half uur tot driekwartier. Ik was vandaag voor zes uur thuis.
  5. Ik app weinig tot niet tijdens werktijden. Dan zet ik mijn telefoon op niet storen, zodat ik ongestoord kan werken. Ik ontving vandaag erg veel leuke berichtjes, die ik onderweg naar huis las.

    (c) W.H. de la Rambelje
    (c) W.H. de la Rambelje
  6. In de bus lees ik vaak de laatste nieuwe blogposts. Ik merk dat ik weer energie en inspiratie krijg om te bloggen. Dat is juist heel goed. Dat betekent dat mijn ‘blogpauze’ goed heeft geholpen.
  7. Binnenkort gezellig een dagje shoppen met mama en zus. Ik heb al wat dingen op mijn wishlist staan. Veel pastelkleurtjes, nieuwe schoenen en wat beautyproducten.
  8. Volgende week ben ik een paar daagjes vrij. Heerlijk. Ik kijk er naar uit!
  9. Ik las een artikel over speciale foodies uit de biowinkel op de blog van Pauline. Ik werd meteen enthousiast. Gelijk een aantal producten op mijn boodschappenlijstje gezet.
  10. Het is tien uur en ik ga slapen. Lekker vroeg naar bed dus. Slaap lekker!

Zo, dat was alweer mijn tweede dankbaarheidslijstje. Waar was jij gisteren dankbaar voor?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | Pinterest 

Leave a Reply

