Spring Has Sprung Tag

Weertje. Zonnetje. Ik word er ZO blij van, dat ik besloot om weer een tag te doen. Deze internationale tag gaat andere rond op Youtube. ‘Dutchie’ blogger Teske de Schepper heeft een artikel gemaakt van de Spring Has Sprung Tag en ik besloot de vragen over te nemen.

Pastel Trend 1.5
Bron

Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
De pastel trend vind ik super gaaf. Ik hou wel van lieve, snoeperige en zoete kleurtjes. Ton sur ton, nude of doe eens lekker gek en mix & match kleurtjes of printjes door elkaar.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Dat is een lastige, want ik heb meerdere favorieten. Ik hou enorm van kleur en printjes. Ik ben niet een standaard meisje-meisje. Ik hou van hoge hakken, maar ook van ballerina’s en mijn nieuwe sneakers van Nike.

Hierboven de kledingstukken die ik momenteel vaak draag. Zo heb ik vandaag het bovenstuk van outfit 1 (links) aan, gecombineerd met een rode broek en mijn sneaker wedges die je op de rechterfoto kunt zien.

Qua sieraden draag ik de ring van de middelste foto en een kleurige, nieuwe statement ketting. Zie hiervoor mijn laatste foto op Instagram via by_wen.

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Ik heb geen vakanties en ik heb ook nog niets ingepland. Klinkt heel bot of kort door de bocht zoals je het nu leest, maar er staat nog helemaal niets op de planning. Begin februari begon ik aan een nieuwe baan, ik heb mijn huidige opdrachten lopen als ZZP’er en weer nieuwe in the pocket. Lekker druk dus.

De aankomende dagen, zoals bijvoorbeeld Pasen, breng ik door met mijn familie. Ik zou wel heel graag op vakantie willen. Maar ja, waar naar toe hé? Heb jij leuke plannen of een vakantie in het vooruitzicht?

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Roze, koraal, nude en paars. Ik dol op de (nieuwe) lipsticks van Catrice. Van links naar rechts: Catrice Ulitmate Colour in Kiss Kiss Hibiscus (320), Catrice Ulitmate Colour in Berry Bradshaw (340) en Catrice Ulitmate Colour in Sweet Coraline (290). De nude lipstick is van L’Oréal (708) en is al weer bijna op. Heerlijke kleurtjes, smeren fijn, blijven erg lang zitten en zijn betaalbaar.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

En je favoriete lente nagellakkleur?
Nog niet zo lang geleden kocht ik Les Blancs pasteltinten van de Color Riche Nails lijn van L’Oréal. Van Catrice kocht ik Oyster & Champagne (04) van de Crushed Crystals lijn en vorig weekend kocht ik bij de Primark een witte nagellak. Als ik nu moest kiezen voor een favoriet, dan kies ik voor Pistachio Drage (852) uit de Color Riche Nails lijn van L’Oréal. En frisse ‘off white’ pastel groene kleur.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Rood! Ik hou van rood in de zomer, herfst, winter of lente. Rood op mijn nagels, op mijn lippen, als kledingstuk, als tas of als schoenen. Oh nee… ik heb nog geen rode schoenen… Dat gaat goed komen ;) Maar rood dus!

 (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Ik drink graag een Latte Soya als het gaat om warme drankjes. Als het gaat om koude drankjes dan drink ik graag een Java Chip Frapuccino zonder slagroom, maar met extra chocolate flavored drizzle:) YUM!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Nee, eigenlijk niet. Ik draag het hele jaar door kleur. Van rood (mijn lievelingskleur) tot groen, roze, geel, tangerine, blauw of paars.  Ik ben letterlijk en figuurlijk een kleurrijk persoon :) Ik merk wel dat ik nu meer met sieraden en nagellak doe. Nog meer matchy-matchy dan dat ik al deed.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Het weer: lekkere temperaturen, meer zon, langer licht en (daar ‘istie’ weer) meer kleur! Gras is lekker groen en de bloemetjes lekker in bloei. Ik hou van buiten zijn en zodra het lekker weer is en de zon schijnt dan ben ik vaak op mijn balkon te vinden, in het bos, op het strand of in het park. Love it!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Ben jij al in de lente-stemming~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

