Wen’s Treat Of The Day: Nike Love

~’Je moet niet zitten aan me Nike-es’
~ The Opposites

Ruim een maand geleden kocht ik mijn eerste sneaker wedges van Nike bij Sneaker District Amsterdam. Ik wist dat ze lekker zaten, omdat ik ze kort daarvoor een dagje van mijn zus leende (sorry, Car :P ). Ik was meteen verkocht! 

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo fan van sneakers, en vooral niet van Nike Air (Max). Maar toen ik deze zag was ik op slag verliefd! Ik kan hier serieus een hele dag mee rondlopen, zonder last van mijn voeten te krijgen. Wat zitten die dingen lekker; ik loop echt op wolkjes.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Na een maand intensief dragen zien deze rakkers er nog puik uit. Naast dat ze heerlijk zitten, kunnen ze dus ook best wel tegen een stootje. Erg lastig vind ik het niet om deze sneakers te combineren met wat ik in mijn kast heb hangen. De ene keer is dat casual en de andere keer casual chic.

Ik bewaar bijna al mijn schoenen in hun originele doos. Vandaag liggen mijn Nikes lekker uit te rusten in hun doos, maar zodra het kan trek ik ze weer aan. Ze heten niet voor niets Sky Hi, want als ik ze aan heb ben ik meteen een paar centimeter langer. Kortom (en dit is geen gesponsorde post), ze zien er niet alleen tof uit, maar ze zitten ook nog eens zeer comfortabel. I am in L❤VE!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat is jouw favoriete paar sneakers? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Nike Love

  1. Oh! De skechers shape-ups zijn ook heel fijn. Daar kan ik ook hele dagen op lopen en heb ik veel aan gehad toen mijn gips eraf ging na een gebroken enkel/been

Leave a Reply

