Wen’s Treat Of The Day: New Month | April

New Month: April! Guess who’s back…Het is je girl :) Zo jongens, het is weer even geleden dat ik een post schreef. De laatste was op 6 maart en ging over lentekriebels. Het weer is er nu wel naar. Dat dan weer wel. Aan mijn statistieken te zien, hebben jullie niet stil gezeten. Ook tijdens mijn afwezigheid wordt mijn blog goed gelezen ;)

Bron
Bron

The DREAM Job Project
The DREAM job‘, ik zou er nog een stuk over schrijven.  Ik voel me een gezegend mens. Mooie ontwikkelingen deden en doen zich voor en ik ontmoet enorm veel bijzondere mensen. Sinds begin februari werk ik – naast mijn huidige opdrachten als ZZP’er – als Senior Secretary. She believed she could so she did.

Put the shut to the up
Balans vinden door onder andere de kat uit de boom kijken, brengt een hoop ‘verbazingsmomenten’ met zich mee. Mijn afwachtende houding geef mij meer rust.
Normaal gesproken heb ik mijn zegje klaar of zit ik door al mijn enthousiasme vaak al op de maan, terwijl de rest nog op aarde staat. Dat wil niet zeggen dat er geen momenten waren dat ik op mijn lip moest bijten, integendeel… :)

Bron
Bron

OV perikelen
Ik hou van het OV… NOT! Als het om verre afstanden gaat, vervoer ik me het liefste per auto. Korte afstanden doe ik op de fiets of met de benenwagen. Maar het OV… NEE! Het is dat het ‘moet’… Waarom ik walg van het OV? Riekende mensen. Morning breath, oksels, mufheid. Mensen die gapen, hoesten of niezen, ZONDER hun hand voor hun mond te houden.

Mensen die eten in de bus (lees de huisregels, ja…). Mensen die bellen in de bus en waarbij de hele bus kan ‘meegenieten’ van het telefoongesprek. Of als het niet aan de telefoon is, dan zijn het wel de ‘echte’ gesprekken waarbij het maximum aantal decibel wordt overschreden. 1: we zijn niet op de markt en 2: sommige onderwerpen bespreek je niet in de bus -> Too Much Information.

En dan hebben we het nog niet gehad over de chauffeur die jou ziet, maar net doet alsof hij je niet ziet en dan gewoon doorrijdt… *Sigh* As we speak, moet ik de bus halen. Ik wens je een fijne nieuwe maand toe!

Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

3 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: New Month | April

  1. Ik heb je helaas niet kunnen missen
    omdat ik je niet kende
    maar ik blijf je zeker volgen
    zolang ik tijd van leven heb.

Leave a Reply

