Wen’s Treat Of The Day: Hello Gorgeous

Beat Those Monday Blues

.
Hello Gorgeous! Oké, nieuwe week = nieuwe ronden = nieuwe kansen. Ik heb mijn hardloopschema aangepast en loop deze week één keer. Maar blijf daarnaast wel dagelijks voldoende bewegen door middel van diverse kracht- en spieroefeningen, zoals bijvoorbeeld deze

Ik heb het momenteel druk zat en ik zou niet weten waar ik anders alle tijd vandaan zou moeten trekken, dus dit leek me voor nu een goede oplossing. Zoals ik in deze post schreef, zoek ik een balans bij het uitvoeren van al mijn werkzaamheden.

Naast gezond eten vind ik dat bewegen gewoon bij het leven hoort, ongeacht je figuur. Althans, dat is mijn mening. Ik sport trouwens niet persé om slank(er) te worden. Ik vind het fijn om fit te zijn en om een conditie op te bouwen. Er is overigens niets mis met het ontwikkelen van (buik)spieren en het trainen voor een strak(ker) lichaam. Ik voel me er in ieder geval fijner door :)

Zo. Duty calls! Ik wens je een fijne (werk)week

Bron
Bron

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat zijn jouw plannen voor deze week? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

