Wen’s Treat Of The Day: New Month | March

New Month: March! We hebben ‘gewoon’ de winter overgeslagen jongens! Niets geen pakken met sneeuw en gelukkig was het ook niet zo koud. Tijd om vooruit te kijken, want de lente is in aantocht. Dit gaat een super maand worden, let maar op. Vogeltjes fluiten, lekker naar buiten toe, fijne kleurtjes en ik hoop dat het zonnetje zich meer laat zien.

Bron
Bron

The DREAM Job Project
Er komt binnenkort een post over, maar ik heb iets moois in the pocket als het gaat om ‘the DREAM job‘. Het is nog heel vers, dus ik hou het nog even voor mezelf, maar het is in ieder geval een mooie ontwikkeling. Daarnaast mag ik binnenkort meeschrijven aan een magazine. De redactievergaderingen zijn al ingepland.

Balans
In deze post schreef ik al dat ik voor nu (en later) de balans zoek tussen mijn verschillende bezigheden. Waar anderen zich ‘maar’ voor 80% inzetten, geef ik niet de volle 100% maar, maar liefst 1000% inzet. Mijn twee stappen vooruit, lees: mijn perfectionisme, kan ook tegen mezelf werken. Daar wil ik een balans in vinden. Overspannen raken kan altijd nog (grapje!).

Note to my inner perfectionist

Bron
Bron

Run, Wen, Run!
Yes, yes yes! Mijn eerste vijf kilometer is binnen! Tot nu toe gaat het super goed. Een paar weken geleden ben ik van vier keer per week trainen, naar drie keer per week trainen gegaan. En vanaf volgende week train ik voorlopig één keer per week met daarnaast diverse kracht- en spieroefeningen, zoals bijvoorbeeld deze. Binnenkort een update in een nieuwe Run, Wen, Run!

Let’s Get Fit
Naast hardlopen werk ik bijna dagelijks aan mijn lijf door gezond te eten en voldoende te bewegen. Ik ‘vermaak’ mezelf met diverse BBB-oefeningen en binnenkort komen er bokslessen bij. Maar wat ik ook super graag wil doen is ‘suppen’!

‘Suppen’, ook wel Stand Up Paddling genoemd, is jezelf staand op een surfplank voortbewegen door middel van een peddel. Dus zie je mij binnenkort ‘suppen’ op het water in Haarlem? Zwaai dan even :)

Info over 'Suppen' en foto: bron
Info over ‘Suppen’ en foto: bron

Ik wens je een fijne nieuwe maand toe!

Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

