Wen’s Treat Of The Day: Balans

~You can do anything , but not everything
~ David Allen

.
Het is een beetje onrustig op mijn blog. De ene keer wel een blog, de andere keer wat later op de dag of soms helemaal niet. Begin dit jaar schreef ik, dat ik elke dag wil bloggen. Die wens is er nog steeds, alleen vind ik niet altijd de tijd en de rust om een stuk(je) te schrijven. 

Er zijn leuke ontwikkelingen rondom mijn carrière. Ik voel me dan ook enorm bevoorrecht dat ik mag doen wat ik doe, want het is onwijs leuk. Ik wil er nog niet al te veel over kwijt, maar je zult het binnenkort zeker teruglezen op mijn blog.

Bron
Bron

Als ik een stuk schrijf wil ik dat het van een goede kwaliteit is en niet is afgeraffeld. Daar doe ik mezelf geen plezier mee en jullie ook niet. Bloggen moet leuk blijven en het moet geen drempel worden om een stuk te schrijven, om maar persé iets online te hebben staan.

Zoals je weet leg ik als bezige bij de lat erg hoog voor mezelf. Ik wil graag heel veel dingen doen en het liefst allemaal tegelijk! Maar dat kan natuurlijk niet, want ik ben immers een mens en geen robot :) Daarom probeer ik voor nu (en later) een balans te vinden in alles wat ik doe.

Voordat ik afsluit wil ik al mijn lieve lezers bedanken voor de leuke reacties op mijn blog. Jullie zijn de beste! ♡♡♡

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Pak jij op tijd je rustmoment en hoe vind jij, jouw balans? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Balans

  1. Wat lastig he, als je de lat legt voor jezelf, en ook alles zo goed wilt doen. Dat kan nou eenmaal niet altijd. Elke dag bloggen is ook een goed voornemen van mij (net als nog heel veel andere goede plannen die ik heb uitvoeren…) maar soms werkt alles even niet mee. Dan moet je de rust ook pakken en evalueren waar je mee bezig bent. Ik vind dat erg lastig zelf. Maar uiteindelijk kom je er wel :). Keep up the good work!! Benieuwd naar de mooie stappen die je in je carriere kunt nemen!

  2. Zo herkenbaar. Liever geen artikel dan een artikel waarvan je achteraf denkt really.. De balans ben ik ook nog aan het zoeken. Ik wacht geduldig op je updates :) fijn weekend topper!

Leave a Reply

