Wen’s Treat Of The Day: Beauty And The Beast

Laatst schreef ik over één van mijn favoriete series: Ghost Adventures. Maar ook Beauty and the Beast (‘BATB’) is één van mijn favorieten. Elke maandag heb ik een date night met mijn zus en kijken we samen ‘BATB’. Hoe zeg je? ‘BATB’! En dan bedoel ik niet het sprookje met dansende theeserviezen en swingende kandelaren :)

In ‘BATB’ werd Catherine ‘Cat’ Chandler’s moeder tien jaar geleden voor haar ogen vermoord. Zijzelf blijft in leven omdat ze werd gered door een ‘monster’.  Maar niemand gelooft natuurlijk dat dat ‘monster’ daadwerkelijk bestaat. Tien jaar later werkt ze als detective voor The New York Police Department en komt ze het ‘monster’ weer tegen. Maar dit keer niet als ‘monster’ zelf, maar als ‘hottie‘ met de naam Vincent Keller.

Catherine’s moeder was betrokken bij een experiment om supersoldaten te maken, onder wie Vincent. Echter liep het experiment uit de hand en Vincent wist te ontsnappen. Vincent heeft soms last van oncontroleerbare woedeaanvallen waarna hij verandert in een monster/beest. En je raadt het al… Vincent voelt zich aangetrokken tot Catherine en hun liefdesverhaal begint.  

Niet alleen de serie is verslavend. Maar ook Vincent is totaal niet vervelend om naar te kijken. *Miauw!* Oordeel zelf…

Vincent Keller via Pinterest.com
Bron.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat zijn jouw favoriete series~

Uitgelichte afbeelding: bron

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

