Wen’s Treat Of The Day: Making Progress > 5k!

~No matter how slow you go, you are still lapping everybody on the couch

.
Wieehoooooo‘! In deze post schreef ik dat mijn doel vijf kilometer hardlopen is. En guess what… gisteren heb ik mijn doel bereikt! Mijn eerste vijf kilometer in tijden. Ik ben echt super trots! Helaas heb ik wel nog steeds last van mijn schenen en tenen. Ik draag (vind ik zelf) goede schoenen (Asics Gel GT2160) en doe braaf mijn rek- en strekoefeningen. Maar zo nu en dan heb ik toch nog last van ‘pijntjes’.  Wie heeft tips?

Goed. Nu rustig doorlopen volgens het schema dat ik volg en dan komt de tijd ook wel goed. Ik heb eerder vijf kilometer binnen dertig minuten gelopen, dus dat moet nu ook lukken. Mijn snelste vijf kilometer tot nu toe is 23 minuten en 24 seconden. Meer over mijn hardloopervaringen, lees je binnenkort in een nieuwe Run, Wen, Run! Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Ren jij ook en wat is jouw doel? ~

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “Wen’s Treat Of The Day: Making Progress > 5k!

Leave a Reply

