Wen’s Treat Of The Day: I Am…

Hello my name is….

.
Hoi! Ik ben Wen, die pittige meid met dat Indische randje. Te herkennen aan mijn spontane (schater)lach. Humor met hoofdletter H. Maar ook zelfspot, want lachen is gezond en dat doe ik graag! Aanstekelijke levenskracht met innerlijke warmte. Ik geniet intens van het leven: live life to the fullest. Ik ben een creatieve duizendpoot met een positieve instelling en een enorm doorzettingsvermogen.

Ik ben expert in het organiseren en structureren van dingen, en als bezige bij leg ik de lat graag hoog voor mezelf. Behalve een passie voor koken, lekker en gezond (Indisch) eten en reizen, heb ik ook veel liefde voor shoppen, lezen, sporten en afspreken met vriendinnen.

Bywen.wordpress.com is mijn persoonlijke blog met dagelijks een post over lifestyle, lekker eten, dromen najagen, sport en gezondheid, slimme DIY-projecten en reizen. Mijn blog onderhoud ik met veel liefde en plezier. Ik wil anderen motiveren en inspireren, maar vooral stimuleren om, net als ik, hun grote dro(o)m(en) na te jagen. Meer over mij lees je hier. Je kunt mij ook volgen via onderstaande social media-kanalen.

Vertel eens… Wie ben jij?

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Uitgelichte afbeelding: bron

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: I Am…

  1. Je bent echt vrolijk en spontaan. Lees je blogs graag. Zoals je weet ben ik Whitney, mama van een lovely babyboy van 11 weken. De balans tussen me kindje, blog en het huishouden is (nog) niet te vinden mede ook door bekken klachten. Ik heb een persoonlijke blog over mijn dagelijkse leven. De naam zegt het ook al.

Leave a Reply

