Wen’s Treat Of The Day: Like A Boss

Beat Those Monday Blues

.
Afgelopen zaterdag was ik met vriendinnen in De Kroon in Amsterdam. Een plek waar ik graag als twintiger kwam, toen ik nog in Amsterdam woonde. Maar ook een plek waar ik (toen nog) met een bijzonder iemand graag kwam. Ook al is die persoon niet meer in mijn leven, het voelde toch een beetje vreemd om weer terug te zijn.

Maar we leven nu, dus terugkijken heeft geen zin. Vooruit kijken wel. Ondertussen heeft het een plekje in mijn leven gekregen.  Klinkt misschien heel ‘cheesy‘, maar life goes on. Just go with the flow. If it doesn’t kill you it makes you stronger. Learn and grow from it ;) 

After a while via Pinterest.com
Bron

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Hoe blijf jij gemotiveerd? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

