Wen’s Treat Of The Day: Just Do It!

~Replace ‘What if?’ With ‘Hell Yeah!’.

.
Een dikke maand geleden ben ik weer begonnen met hardlopen. Dat doe ik dit keer niet alleen, maar samen met vriendin Priscilla. Door wind en weer hardlopen: dat doen we ‘gewoon’. Ons doel is vijf kilometer hardlopen binnen een half uur. En guess what… we kruipen langzaam naar de vijf kilometer. Sterker nog… we zijn er bijna!

Vanavond trekken we wederom onze hardloopschoenen aan. Weer of geen weer: no pain, no gain. Meer over mijn hardloopervaringen, lees je binnenkort in een nieuwe Run, Wen, Run! Mij ‘achter de schermen’ volgen? Volg me dan via Instagram via by_wen.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Meer Runspiration:

Wen’s Treat Of The Day: Start To Run
Run, Wen Run! [1]
Run, Wen, Run! [2] | Baby Steps

~ Laat jij je tegenhouden door slechte weersomstandigheden~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “Wen’s Treat Of The Day: Just Do It!

Leave a Reply

