Wen’s Treat Of The Day: The Blogger Workout

Het Blogleven Is Mooi!
.

Al bijna drie maanden komt er elke dag een blogpost online. Het hoort nu bij mijn leven en ik ben er onbewust de hele dag mee bezig. Ik krijg inspiratie als ik in gesprek ben met mensen of als ik dingen zie of lees. Ideeën pen ik gelijk in een boekje dat ik altijd bij me heb of ik zet ze in mijn telefoon.

Kwaliteit boven kwantiteit
Er wordt wel eens gezegd dat je beter één goed stuk kunt publiceren dan (in mijn geval) zeven stukken van een minder goede kwaliteit. Nu schrijf ik elk stuk met veel liefde en plezier, maar ondertussen weet ik ook wel dat een perfecte blogpost niet bestaat. Ik leg de lat graag hoog voor mezelf, soms tot in het perfectionisme. Daarmee snijd ik mezelf in de vingers. Het is een kwestie van loslaten, plannen en mijn perfectionisme om te zetten naar creativiteit. Dat gaat erg goed.

Inspiratie
Oefening baart kunst. Door elke dag te bloggen en door een goede planning verloopt het schrijven van mijn blogs tot nu toe erg soepeltjes. Maar ook ik heb wel eens geen inspiratie. Vaak ‘popt’ er een idee op tijdens het schrijven van een blog of terwijl ik aan het ‘pinnen’ ben op Pinterest. Dan vind ik mooie ‘schatten’, zoals deze hieronder. Ik ben wel benieuwd waar jij als blogger je inspiratie vandaan haalt en hoe denk jij over het dagelijks bloggen?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Bron:
Bron

~ Heb jij een blog en heb je (blog) tips voor mij? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

3 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: The Blogger Workout

  1. Het liefst plaats ik ook daily een post alleen lukt dat helaas niet meer. Bloggen is leuk maar in combinatie met me zoontje die op het moment veel aandacht vergt en verdient duurt alles iets langer. Ik heb geen tips voor je! Je schrijft prettig en ik lees het graag ;)

Leave a Reply

