Wen’s Treat Of The Day: ‘Fanatiekste’ Reageerders

~ In The Spotlight

.
Super tof om te merken dat niet alleen mijn bezoekersaantallen stijgen, maar dat er ook steeds meer reacties worden achtergelaten op mijn blogs. Daarvoor ben ik zeer dankbaar. Er is een groepje van vaste reageerders die de moeite nemen om een reactie achter te laten. Vaak direct na het posten van een blog, maar ook dagen nadat mijn blogs zijn gepost. Echter super! Dat waardeer ik zeer!

Reacties worden met plezier beantwoord en ik kijk ook altijd even of jullie ook een blog hebben. Want ook ik ben ook nieuwsgierig naar wie jullie zijn. Daarom zet ik vandaag in the spotlight: de vijf mensen die de afgelopen periode de meeste reacties op mijn blog hebben achtergelaten.  Het ‘blogleven’ wordt zo nóg leuker. Hieronder de vijf ‘fanatiekste’ reageerders inclusief hun site. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

  1. Whitney blogt op Whtny’s World
  2. Femke van Undendful
  3. Sylvia Kuijsten met haar gelijknamige blog SylviaKuijsten.com
  4. Zoë-Amber van Zowiezoe
  5. Caroline van Featuring Hermoine

Lieve meiden, hartelijk dank voor jullie tijd en moeite. Ik hoop dat jullie nog lang blijven volgen en nog meer leuke reacties neerkalken onder mijn blog(s) :) Dat geldt vanzelfsprekend ook voor alle anderen die reacties onder mijn blogs achterlaten, inclusief mijn stille lezers. Thanks!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Kende en/of volgde jij bovenstaande blogs al? ~

Bron
Bron

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: ‘Fanatiekste’ Reageerders

Leave a Reply

