Wen’s Treat Of The Day: A Day At The Office

Wie goed heeft opgelet heeft wellicht gemerkt dat er gisteren geen ‘Wen’s Treat Of The Day’ was. In plaats daarvan plaatste ik maar liefst twee blogposts over de Happy Challenge. De ‘Treat‘ die ik vandaag voor jullie heb, gaat over office outfits.

(c) W.H. de la Rambelje

Je staat voor je kledingkast en je hebt niets om aan te trekken. Herkenbaar? Mijn liefde voor mode is groot. Ik heb tien jaar in een bekende kledingzaak gewerkt en shoppen is één van mijn grootste hobby’s. Inspiratie doe ik graag op in magazines, maar ook op Pinterest.

Ik vind het leuk om af te wisselen en ga graag netjes naar kantoor. De ene keer op hoge hakken en de andere keer in een mooie laars of zelfs op platte schoentjes. Ik draag graag jurkjes of een mooie rok en heel af en toe een broek in combinatie met een jasje of een vestje.

‘Matchy-matchy’ hoort bij mij. Ik vind het fijn om sieraden, accessoires en make-up af te stemmen op mijn outfit. Om ‘s ochtends tijd te besparen, leg ik de avond ervoor mijn outfit en bijpassende sieraden en accessoires klaar.

In dit artikel inspireer ik jullie met een aantal office outfits. Mijn inspiratie? Gevonden op Pinterest. Let’s get inspired!

WTOTD - Outfit 1 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 2 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 3 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 4 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 5 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 6 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 7 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 8 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 9 (c) W.H. de la Rambelje WTOTD - Outfit 10 (c) W.H. de la Rambelje

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘Office’ van By Wen.

What I’m wearing?

  • Donkerblauw jasje van H&M (oude collectie)
  • Blauwe blouse met ruches van Mexx (oude collectie)
  • Baby-ribrok van Mexx (oude collectie)
  • Zwarte panty van HEMA, een soortgelijke vind je hier
  • Gouden ring uit Italië en oorknoppen van HEMA (oude collectie)
  • Buckle ankleboots [Chloe inspired] van Hippe-schoenen.nl

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat is jouw ideale ‘office outfit’? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

