HAPPY Challenge [4] | ‘Wat Wil Je Veranderen?’

~ ‘Because I’m happy.’ ‘Clap along if you feel like a room without a roof.’
~ Pharrell Williams – Happy

.
Eerder deze dag kon je opdracht drie van de Happy Challenge lezen. Ik dacht, ik knal er meteen opdracht vier achteraan. Opdracht vier gaat over wat je wil veranderen. ‘Waarvoor wil je plaats maken in jouw leven en welke dingen wil je hiervoor opgeven?’ Nou, hier komt ‘ie dan!

Wat Wil Je Veranderen (c) Lisanneleeft.nl

Let’s Get Fit
Wie mij volgt weet dat ik al een tijdje aan het hardlopen ben. Om precies te zijn loop ik al meer dan een maand drie tot vier keer per week hard. Ook doe ik naast het hardlopen, onder andere deze kracht- en spieroefeningen. Ik twijfel nog over een eventueel lidmaatschap van de sportschool. Vriendin Priscilla kwam met het voorstel om bokslessen te nemen. Dat lijkt mij een super aanvulling op mijn huidige activiteiten :)

  • Waarom en wat wil ik hiervoor opgeven?
    Ik heb een baan waarbij ik veel zit en anders roest ik vast. Nee, grapje! Ik heb aanleg om dik te worden en sporten is nu eenmaal goed voor je. Mijn houding is beter, en ik voel me fitter en sterker. Ik heb een commitment gemaakt met mezelf en met Priscilla. Samen focussen we ons de komende tijd op hardlopen en boksen. Dat betekent dat – naast onze jobs – deze twee dingen op nummer één staan en we de rest er omheen plannen.

RWR (c) W.H. de la Rambelje

Werken aan mijn plannen en dromen
Begin dit jaar schreef ik over mijn bucket list. Ik heb enorm veel plannen en dromen en als busy bee heb ik er nog wel eens een handje van om alles tegelijk te willen en wel NU! Maar dat kan niet. Voor sommige dingen moet ik sparen en juist die activiteiten moet ik (in)plannen. En misschien komen er dingen op mijn pad die helemaal niet in mijn hoofd waren opgekomen? Who knows?

  • Waarom en wat wil ik hiervoor opgeven?
    Stap één kan ik in ieder geval afvinken, en dat is dat ik alles op een rijtje heb gezet in een bucket list. Stap twee is dat ik al met het uitwerken ben begonnen én al wat dingen heb kunnen afstrepen. Het stukje ‘wat wil ik hiervoor opgeven’ betekent dat ik moet loslaten.  Ik leg de lat graag hoog voor mezelf en ik weet dat ik een hele hoop voor elkaar kan krijgen. Maar het is oké als dat niet zo is. Loslaten en genieten!  –> Just go with the flow!
Bron
Bron

Rust
Druk, druk, druk. Ik leid een druk bestaan: werken, sporten, socializenMeeting hier, training daar. En ik wil binnenkort ook weer gaan studeren. ‘Whut‘?! Gelukkig ben ik een kei in plannen en organiseren, maar ik vergeet hier en daar nog wel eens mijn rust te pakken. Ik geloof dat ik een worm in mijn bil heb, want ik kan echt niet stilzitten of even ontspannen liggen. Ik moet altijd wat te doen hebben, lees: bewegen.

  • Waarom en wat wil ik hiervoor opgeven?
    Stilzitten is voor mij echt een straf. Ik ren letterlijk de benen uit mijn lijf tijdens mijn hardlooptraining of train mijn lijf strak tijdens het skaten. Ha! Laat ik daar nu al lekker mee bezig zijn. Op mijn bucket list staat ook dat ik dit jaar tien boeken wil gaan lezen. Aan de rechterkant van mijn site zie je welk boek ik momenteel lees. Verder is het vroeger naar bed, ZONDER laptop of iPad. En dus ook niet meer: ‘oh, ik ‘moet’ nog even mijn Twitter en Facebook timeline checken’, of ‘oh, nog even op Bloglovin’ neuzen.’ Nee, RUST! Sigh ^^
Bron
Bron

Het is eigenlijk wel goed om dit soort dingen voor jezelf op te schrijven. Dan kun je er gericht aan werken. Zo! Dit was opdracht vier van de Happy Challenge. Volgende week zitten we alweer op de helft van de challenge! Ik kijk uit naar de volgende opdracht. Doe jij al mee?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Wat wil JIJ veranderen? ~

happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl Lees ook onderstaande artikelen voor een extra shot of happiness :)

New Challenge: HAPPY Challenge
HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’
HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’
HAPPY Challenge [3] | ‘Visualiseer Je Dromen’

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

5 thoughts on “HAPPY Challenge [4] | ‘Wat Wil Je Veranderen?’

    1. Thx! Ik denk ook dat ik er fanatiek van word. Lekker stompen op zo’n zak haha! Jij gaat ook lekker met Modifast las ik op je blog. Goed hoor! En congrats met je bachelor!

Leave a Reply

