HAPPY Challenge [3] | ‘Visualiseer Je Dromen’

Opdracht drie van de Happy Challenge, gaat over het visualiseren van je dromen. Tevens stond het visualiseren van mijn plannen en dromen op mijn bucket list. Komt dat even mooi uit! Normaal gesproken is het de bedoeling dat je op een vel papier of op een stuk canvas allerlei quotes en afbeeldingen verzamelt die jou inspireren en/of refereren aan het behalen van jouw dromen.

Nu heb ik op het moment weinig tot geen bruikbare tijdschriften in huis, dus los ik het voorlopig op deze manier op. Het lijkt mij namelijk wel leuk om dit te laten printen en op een stuk canvas te plakken. Dat is echter voor later. Voor nu gebruik ik het als bureauachtergrond. Kijk je mee?

HC3.1 (c) W.H. de la Rambelje HC3.2 (c) W.H. de la Rambelje HC3.3 (c) W.H. de la Rambelje HC3.4 (c) W.H. de la Rambelje HC3.5 (c) W.H. de la Rambelje HC3.6 (c) W.H. de la Rambelje HC3.7 (c) W.H. de la Rambelje HC3.8 (c) W.H. de la Rambelje HC3.9 (c) W.H. de la Rambelje HC3.10 (c) W.H. de la Rambelje

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘Vision Board’ van By Wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Wat is jouw droom? ~

happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl

Lees ook onderstaande artikelen voor een extra shot of happiness :)

New Challenge: HAPPY Challenge
HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’
HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

3 thoughts on “HAPPY Challenge [3] | ‘Visualiseer Je Dromen’

  1. Superleuk gedaan, wat een mooie foto’s heb je uitgekozen! Ikzelf heb uit tijdschriften zitten knippen, maar ik begrijp dat velen daar geen tijd voor hebben/hadden :)

    1. Zal straks even naar je stuk kijken. Had zo’n drukke week gehad en ook geen tijdschriften in huis, dus dan maar even zo. Wil het wel uit (laten) printen. Het is super leuk geworden! Dank ook voor je reactie :)

      1. Graag gedaan!
        En ik snap wel dat het niet lukt om er écht creatief mee bezig te zijn, zeker als je het zo drukt hebt! Er kruipt immers érg veel tijd in :)

Leave a Reply

