Wen’s Treat Of The Day: Lifehacking

Organiseren en structureren: ik ben er dol op! Ik hou van fijne trucjes en slimme weetjes. Het scheelt een hoop tijd en door slim te werk te gaan, wordt het leven ook een stuk gemakkelijker. Als het aan mij ligt zou ik de hele dag bezig zijn met dingen ‘hacken’. Het ‘hacken’ van de alledaagse dingen, wordt lifehacking genoemd.

Bron
Bron

Sharing = Caring. En daarom zocht ik speciaal voor jullie de leukste video’s uit. Kijk je mee?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Ken je deze video’s en heb je een favoriet? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Lifehacking

  1. Ik ken er wel een paar, maar net zoals ik geen i-phone heb, hebben anderen weer geen apparaten die ik heb, dus dat schiet niet op.

    Tubes muurvuller kun je jaar-in-jaar-uit blijven kopen. Ze harden uit in de tube.
    Ik maak gaten in de muur dicht met cement-specie. Dat werkt tenminste. Je krijgt het er niet in met een plamuurmes, door de opgesloten lucht. Prak het er in met een wattenstaafje. Plak het af met schilderstape en laat het 24 uur met rust. Met een beetje gips kun je het overblijvende kuiltje glad maken.

Leave a Reply

