Wen’s Treat Of The Day: Wat Ik Vroeger Wilde Worden

~ ‘Oohrah’!

.
Het merendeel van de meisjes wilde vroeger kapster of verpleegster worden. Ze speelden met poppen en waren gekleed in jurkjes. Maar ik niet. Ik stampte vaak express in de modder, speelde vaker met de jongens dan met de meisjes en klauterde liever in bomen dan hangen aan het klemrek.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

‘Vroegah’, wilde ik graag werken bij Defensie. En wel bij de Korps Mariniers. Het leek mij een super uitdaging. Avontuurlijk, extreem en letterlijk en figuurlijk: divers. Love it! Voor nu heb ik hele andere plannen, maar ik heb wel enorm veel respect voor de mannen en vrouwen die dit beroep uitoefenen.

Bron
Bron

Er zijn dingen die ik nog steeds wil, zoals bijvoorbeeld meedoen aan de Mud Masters Obstacle Run, een offroad stormbaan bedacht door mariniers. Ik wil nog wel even wat conditie opbouwen, want naast offroad hardlopen, moet je niet alleen hindernissen overwinnen, maar ook nog eens kunnen zwemmen. Dus… nog even opbouwen die hap!

‘Oohrah’! Who’s in?

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat wilde jij worden? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

