Wen’s Treat Of The Day: Hair

~’Wen, je haar danst!’

.
Ik ben al een tijdje mijn haar aan het laten groeien. Hoe langer mijn haar wordt, hoe mooier ik het vind. Na een paar jaar een korte coupe (zoals Sylvie Meis) gehad te hebben, vind ik het leuk dat ik nu kan ‘experimenteren’  met verschillende kapsels. Mijn korte haar vond ik ook super, maar ik geniet er van nu ik steeds langer haar heb.

Het is een kwestie van goed onderhouden. Om de paar weken naar de kapper en natuurlijk het gebruiken van verzorgende producten. Zelf ben ik dol op de Andrélon Oil & Care lijn, vol met producten waar onder andere arganolie in is verwerkt. Ook gebruik ik één keer per week een kokos haarmasker van pure kokosolie (ik gebruik hiervoor deze kokosolie).

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Ik draag mijn haar niet vaak los. Als ik aan het werk ben of aan het sporten, dan heb ik het sowieso vast. Ik vind het leuk om verschillende kapsels uit te proberen en doe vaak inspiratie op, op Pinterest en Youtube. Zo is het Youtube-kanaal van Claire Ashley één van mijn favorieten.

Kapsel (P)inspiratie

Hair Do 1 (c) W.H. de la Rambelje

Hair Do 2 (c) W.H. de la RambeljeHair Do 3 (c) W.H. de la Rambelje.jpg

Mocht je enkele van bovenstaande afbeeldingen willen pinnen op je eigen Pinterest, alle afbeeldingen zijn ook afzonderlijk van elkaar te vinden op het bord ‘Hair Do’s’ van By Wen.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Welk kapsel is jouw favoriet? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Hair

  1. Woahhh!

    Respect voor mensen zoals jij die het tot lang haar weten te redden… bij mij komt onvermijdelijk (meestal rond schouderlengte, wanneer ze nog amper lijken te groeien) de onbeheersbare drang om ze af te knippen…

    1. Had ik in het begin ook. Maar was mijn korte haar weer ff beu. Mijn haar groeit super snel, dus ik moest vaak naar de kapper. Het is even doorzetten, maar dan heb je ook wat :)

Leave a Reply

