Wen’s Treat Of The Day: New Month

‘Whoosh’! Het is alweer februari. Een nieuwe maand met nieuwe kansen. 2014 is wat mij betreft goed begonnen en wordt voor mijn gevoel een fantastisch jaar met een hoop nieuwe en leuke dingen. Ik hoop dat dit ook voor jullie geldt.

Bron
Bron

The DREAM Job Project
Wie mij al een tijdje volgt weet dat ik op zoek ben naar ‘the DREAM job‘. Ik hou het nog even voor mezelf, maar er doen zich in ieder geval mooie en nieuwe ontwikkelingen voor. Een klein tipje van de sluier is dat ik mag meeschrijven aan een magazine.

Run, Wen, Run
Ik ben op 12 januari, samen met vriendin Priscilla, begonnen met hardlopen. We lopen drie tot vier keer per week door wind en weer. Ook door dikke vette regenbuien. Zonder tegenzin, maar wel met een groot doorzettingsvermogen. Pris, ik weet dat je dit leest: ik ben trots op je!

Bron
Bron

Let’s Get Fit
Naast het hardlopen heb ik sinds een week, onder andere deze kracht- en spieroefeningen aan mijn workout toegevoegd. Ondanks ik momenteel voldoende beweeg, ben ik toch aan het nadenken over een eventueel lidmaatschap van de sportschool. Ik ben alleen aan het twijfelen bij welke… Basic Fit of Fit For Free?

Bucket list
Hoewel het jaar nog maar net is begonnen, heb ik al wat van mijn bucket list kunnen afstrepen. Achter de schermen ben ik nog met het een en ander bezig, dus wellicht kan ik binnenkort nog wat meer dingen afstrepen. Vanzelfsprekend houd ik jullie hiervan op de hoogte.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Waar kijken jullie naar uit deze maand? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

