Wen’s Treat Of The Day: Ambitie

~ “Intelligence without ambition is a bird without wings.”
~ Salvador Dali

.
Als bezige en ambitieuze bij, leg ik de lat graag hoog voor mezelf. Met mijn positieve instelling en een enorm doorzettingsvermogen, knal ik vaak als een kanon door het leven. Hoewel veiligheid voorop staat, wil ik door mijn enthousiasme wel eens door de spreekwoordelijke bocht vliegen. Ambitie is iets wat ik altijd al gehad heb. Ik ben een streber en ik ben absoluut niet voor één gat te vangen.

Ik wil eruit halen wat erin zit. Ik wil niet stilstaan. Vooral niet stilstaan. Ik wil mezelf ontwikkelen, leren, vallen en weer opstaan. Als ik ambitie zou moeten omschrijven is dat denk ik niet alleen maar openstaan voor, maar ook de wil hebben om iets te bereiken. En vooral de durf én bovendien het lef hebben om bijvoorbeeld in het diepe te springen.

There’s is only one way to find out…

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Bron
Bron

~ Wat betekent ambitie voor jou? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

 

One thought on “Wen’s Treat Of The Day: Ambitie

Leave a Reply

