HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’

Gisteren kreeg ik mijn tweede opdracht van de HAPPY Challenge. De opdracht luidde: ‘Wat is jouw ultieme droom?’ ‘Hoe ziet jouw perfecte leven eruit?’ ‘Waar zou je het allerliefste willen uitkomen?’ 

Bron
Bron

Mijn ultieme droom
Als ik uit al mijn dromen één droom zou moeten kiezen, dan is mijn ultieme droom dat ik, over een niet al te lange periode, met mijn ouders en zus naar Indonesië afreis. Mijn ouders zijn geboren in het voormalig Nederlands-Indië en beiden in de jaren zestig naar Nederland gekomen. In negentientachtig zijn ze voor het laatst in Indonesië geweest. Ikzelf maakte in tweeduizendvijf mijn eerste reis naar Indonesië en bezocht toen het eiland Java. Mijn zus is er nog nooit geweest.

Roots
Mijn roots liggen in Indonesië. Om precies te zijn in Jakarta, daar waar mijn vader is geboren (toen nog Batavia) en in Surabaya, daar waar mijn moeder is geboren. Tijdens mijn rondreis in Indonesië heb ik Jakarta bezocht, maar ik ben helaas niet in Surabaya geweest. Mijn wens is om beide plekken (en meer) te bezoeken, samen met mijn ouders en zus. Ik wil zien waar zij vandaan komen. Waar zij ooit hebben gelopen. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Ik wil het proeven. Ik ben tevreden met het leven dat ik nu heb, maar dit zou echt een dikke vette kers op de spekkoek zijn ;)

(c) W.H. de la Rambelje

Live life to the fullest
Geen enkel leven is perfect. Maar als bovenstaande droom in vervulling zou gaan (en dat gaat hij ook zeker), dan zou dat voor mij meer dan perfect zijn. Klinkt cliché, maar naast gezond zijn en blijven, zou ik ook een leuke man willen tegenkomen. En hopelijk ben ik gezegend om kinderen te krijgen. Dat laatste duurt nog wel even, want ik ben ‘pas’ dertig. Voor nu wil ik in ieder geval niet stilstaan. Vooral NIET stilstaan. Ik wil mezelf ontwikkelen, leren, vallen en weer opstaan. Zover mogelijk komen en zoveel mogelijk zien/ervaren. Maar vooral: genieten van het leven!

Doe jij al mee met de HAPPY Challenge? Hoe? Lees het hier.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat is jouw ultieme droom? ~
happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl

Lees ook onderstaande artikelen voor een extra shot of happiness :)

New Challenge: HAPPY Challenge
HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

13 thoughts on “HAPPY Challenge [2] | ‘Mijn Ultieme Droom’

  1. Wat een mooie, duidelijke droom. En echt ontzettend leuk geschreven! Dat over die kers op de spekkoek, hahaha! Ik hoop echt dat jij en je familie de kans krijgen om die plekken in Indonesië vaker te bezoeken! Veel liefs, Stella.

  2. Mooie droom, dat wordt vast een hele mooie reis met vele mooie en leuke herrieneringen. Ga ervan genieten, als het zover is… Hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten voor deze droom.

Leave a Reply

