Run, Wen, Run! [2] | Baby Steps

Aanstaande zondag ren ik alweer twee weken. Hoewel het nog steeds ‘baby steps’ zijn, vind ik dat ik wij enorm goed bezig ben zijn. Wij? Ik heb haar in mijn vorige blog niet genoemd, maar ik ren samen met vriendin Priscilla. Samen zijn we begonnen aan de eerst paar kilometers en klimmen langzaam richting de vijf kilometer. Dat is voor nu ons eerste doel.

Doordeweeks rennen we in de avond en in het weekend overdag. Door wind en weer (en gisteren zelfs door een dikke vette regenbui) rennen we volgens het schema en de bijhorende Start to Run podcasts van Evy Gruyaert. Door onze run te beginnen met een goede warming-up, proberen we pijntjes en blessures voor te zijn.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Hoewel we nog steeds blessurevrij zijn, hebben we hier en daar wel last van onze schenen en tenen. Door de pas op de plaats te maken en vervolgens onderzoek op internet te doen, proberen we dit voor een volgende keer te voorkomen. Wellicht heb jij voor ons ‘de gouden tip’?

Nog steeds lopen we elke run zonder tegenzin en zijn we bijzonder trots op elkaar dat we het elke keer weer flikken. Op eigen tempo lopen we samen zo’n drie tot vier keer per week . No matter how slow we go. We are still lapping everyone on the couch ;)

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Hoe staat het met jouw goede voornemens? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

One thought on “Run, Wen, Run! [2] | Baby Steps

Leave a Reply

