Wen’s Treat Of The Day: I’m A Backpacker

See The World

.
Je zou het in eerste instantie niet zeggen, maar ik ben een backpacker. Ik hou van avontuur en ik hou er van om de wereld te ontdekken met mijn backpack, zonder een concreet plan te hebben. Natuurlijk maak ik van te voren wel een planning  met daarin waar ik naar toe wil, wat ik wil zien en in welk hotel en/of hostel ik wil slapen. Maar ik pin me er niet op vast.

(c) W.H. de la Rambelje

Onderstaand filmpje zag ik op de blog van Mandy de Roo. Hoewel het maken van verre reizen momenteel op een laag pitje staat, werd ik hier enorm enthousiast van. Ik kan niet wachten om weer te gaan reizen en op ontdekking uit te gaan. Ondertussen werk ik aan mijn travel bucket list en kijk ik dit soort ‘plezante’ filmpjes.

.
Live ~ Laugh ~ Love
W&

Ben jij (ook) een backpacker? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: I’m A Backpacker

Leave a Reply

