Wen’s Treat Of The Day: Let’s Get Fit

Get fit. Don’t quit.

.
Mijn blog is onderhand veranderd in een heuse sportblog. Na een post over mijn 30-day yoga challenge, vandaag een post over fit worden (inclusief oefeningen) en morgen deel twee van Run, Wen, Run. Bewegen is nou eenmaal goed voor je, en bovendien gezond!

Bron: http://2014willbeyouryear.tumblr.com/post/74095504464
Bron

Ik moet eerlijk toegeven dat ik voor het eerst in jaren écht geniet van het hardlopen. Momenteel ren ik drie keer in de week en ben ik langzaam aan het opbouwen. Ik heb immers een aantal doelen op mijn bucket list staan, die ik nog moet wil behalen. Naast het hardlopen wil ik tevens kracht- en spieroefeningen aan mijn workout toevoegen.

Fitspiration
Ik ben dol op het Youtube-kanaal van Cassey Ho. Cassey is een enthousiaste dame, die niet alleen motiveert, maar ook inspireert. Blogilates, zoals haar kanaal en gelijknamige blog heet, bezoek ik dagelijks. Ondertussen heb ik een pittige afspeellijst gemaakt van onderstaande video’s. Check it out!

.
Tot slot de high intensity exercises van HKMX. Toppertje!

.
Nog meer ‘fitspiration’? Lees hier mijn post over gezond de zomer in.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Welke (van de bovenstaande) oefening is jouw favoriet? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

