Instagram Tag

Instagram is een van mijn favoriete apps. Ik denk dat het naast Pinterest, mijn favoriete social media kanaal is. Ik vind het leuk om plaatjes te kijken, motiverende quotes te lezen en inspiratie op te doen bij het zien van mooie interieurs of bij het lezen van lekkere recepten. De Instagram Tag zag ik voorbij komen via Serena Verbon van Beautylab, en het leek mij leuk om deze over te nemen.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is by_wen omdat dat de naam van mijn bedrijf en blog is. Die naam heb ik trouwens onder de douche verzonnen. Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan wat dit voor nu zou betekenen, maar ik ben er nog steeds blij met mijn naam. Ik heb al een hele lange (en mooie) achternaam en ik dacht: By Wen is kort, maar krachtig.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Dat is verschillend. Ik denk dat ik elke dag wel 1 foto post en bij leuke en/of bijzondere activiteiten 2, 3 of misschien wel meer. Er zijn ook dagen waarop ik niets post, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niets doe. Soms heb ik er ook even geen behoefte aan, om een foto te posten.

Laat je favoriete Instagram foto zien

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Dit ben ik! Kleurrijk, passievol, maar bovenal een pittige meid die van uitdagingen houdt. En natuurlijk Humor met hoofdletter ‘H’! De quote: ‘You cannot always wait for the perfect time sometimes you must dare to jump’, past goed bij mij

Laat de Instagram foto zien met de meeste likes

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Dit is Luna. Een poes met een eigen willetje. En dan noem ik het nog wil-le-tje… Zucht! Af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken, maar het kan ook een ontzettende lieverd zijn.

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Voor het bewerken van mijn foto’s gebruik ik de app A Beautiful Mess en heel af en toe de app Picfx. A Beautiful Mess heeft fijne filters en je kan er leuke kaders, doodles en zelfs teksten toevoegen. Picfx gebruik ik om mijn foto’s scherper te maken en/of op te lichten. Er zitten ook creatieve bokeh vormen tussen, waarmee je je foto nog leuker kunt maken.

Welke celebrities volg je?
‘Pfffoe’! Hou je vast, want hier komen ze: Arie Boomsma, Everon Jackson Hooi, Jamie Oliver, Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Lauren Conrad, Lord Disick, Max Joseph, Nev Schulman, Nina Dobrev en Doutzen en Rens Kroes.

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Ik gebruik eigenlijk weinig tot geen filter in A Beautiful Mess. En als ik Instagram gebruik dan gebruik ik het Amaro filter en het Lo-Fi filter. Eigenlijk wil ik mijn foto’s zo ‘puur’ mogelijk houden.

Welke hashtags gebruik je het meest?
Hmm, ik ben eigenlijk niet zo van de hashtags. Ik gebruik ze te weinig. Of ik zet wat hashtags onder een foto, om deze later weer weg te halen. De laatste hashtags die ik gebruikt heb zijn: #treatyoself, #thatswhatsup, #photooftheday en #running.

Laat je laatste Instavideo zien

(c). W.H. de la Rambelje
(c). W.H. de la Rambelje

Ik maak niet zoveel Instavideo’s. Maar deze is wel de leukste!

Welke dierenaccounts volg je?
Snoezige dierenplaatjes, ik ben er dol op! Ik volg de katten van Serena Verbon: Coco & Clarence via goldenkittehs. Maar ook: sipopa_cat, creampuffcat, chanel_doglove, thedailykitten, bella_smiles_with_her_tongue, cats_of_instagram, rockyandjames en instakotik. Nou…ik ben wel even zoet als het gaat om snoezige dierenplaatjes. ^^

Welke (grote) bedrijven volg je?
Ik volg Haarlem City Blog omdat Haarlem mijn stad is, en ik het leuk vind om op de hoogte te blijven. Als het gaat om bladen, dan volg ik Elle Nederland, Flow Magazine en VT Wonen. En omdat Havaianas mijn favoriete slippertjes zijn, volg ik Havaianas USA.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Mijn zusje heeft ook Instagram @everybodylovesjacky. En verder heb ik veel nichtjes, neefjes, ooms en tantes op Instagram. De meest actieve familieleden volg ik. Dat zijn er maar liefst veertien!

Ik ben benieuwd wat je van mijn tag vond. Wil jij hem ook doen? Neem dan gerust de vragen over.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Volg je mij al op Instagram~

 

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

