Wen’s Treat Of The Day: Wasmachine Horror

‘Whoa’! Gisteren had ik een waterspuwende wasmachine. Na het aanzetten van de machine was ik naar de woonkamer gelopen toen ik opeens ‘SPLASH’ hoorde. Toen ik de keuken inkwam zag ik dat er enorm veel water onder de wasmachine vandaan kwam. Al pootje badend heb ik de machine uitgezet. Oké…wat nu?

Nu ben ik van alle markten thuis, dus naast een autoband wisselen, moest mij dit ook lukken. Het water heb ik weggehaald met een dweil en ik heb gezocht naar een lek. Omdat ik deze niet kon vinden, dacht ik dat de afvoer eventueel verstopt kon zijn. Na het ontstoppen heb ik, een paar uur daarna, het water afgepompt. Zo. Ik kan weer wassen.

Bron:
Bron

Mijn zus zei: ‘telefoonboek pakken en de eerste de beste man opbellen.’ Zie je het al voor je? ‘Hallo meneer, euhm… mijn wasmachine doet het niet meer.’ ‘Kunt u deze maken?’ Nee, hoor. Ik mag dan wel geen man hebben, maar ik sta wél mijn mannetje ;) Mijn bedrijf heet niet voor niets: By Wen Office Support & More.  Dat ‘more’ kan ik zeker.

Zo. Ik gooi er nog even een wasje in :)

Fijne zondag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Bel jij een monteur of ga je zelf aan de slag? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

4 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Wasmachine Horror

  1. Complimenten voor jou!

    Ook hier spuwt de wasmachine water, maar aangezien ook de wasbak in het aanrecht en de badkamer kotsneigingen hebben, heb ik toch maar een loodgieter geregeld XD
    Zo dapper ben ik nou ook weer niet, al lukt die autoband ook best!

Leave a Reply

