HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’

Gisteren kreeg ik mijn eerste opdracht van de HAPPY Challenge. De opdracht luidde: ‘Welke drie waarden horen bij jou?’ ‘Welke staan centraal in jouw leven, welke waarden vind je het belangrijkste?’ Een waarde is datgene wat je belangrijk vindt in je leven, maar ook datgene wat je na wilt streven. 

mijn-waarden

Mijn waarden
De onderstaande waarden horen bij mij in de breedste zin van het woord:

  • Positiviteit
  • Uitdaging
  • Ondernemendheid

Positiviteit
Ik ben enorm positief ingesteld. Ook als het wel eens even tegenzit, ben ik sterk genoeg om mijn schouders eronder te zetten en met een frisse en positieve blik vooruit te gaan. Ik ben sterk van mening dat als je denkt ‘dat gaat niet lukken’, dat het dan ook niet lukt. In 2012 heb ik mijn vaste baan opgezegd, omdat ik droomde van een carrière als zelfstandig ondernemer. Het was crisis en dat is het nog steeds. Het vergt een flinke dosis doorzettingsvermogen en kracht om positief te blijven in deze tijden. Maar er is licht aan het eind van de tunnel, echt waar!

Bron
Bron

Uitdaging
Mijn werk doe ik met enorm veel passie. Ik word blij van een echte spin-in-het-web rol en ik moet dan ook constant geprikkeld worden in mijn werk. Dat is ook één van de redenen waarom ik de uitdaging ben aangegaan, om te gaan ondernemen. Ook al heeft het een poos geduurd voordat ik de stap naar het zelfstandig ondernemerschap durfde te zetten; spijt heb ik niet. Niet iedereen heeft het lef en de moed om een uitdaging aan te gaan. Je moet niet alleen durven om ‘de’ stap te zetten, maar ook durven om in het diepe te springen. There’s is only one way to find out…

Bron
Bron

Ondernemendheid
Zowel privé als ‘zakelijk’ ben ik enorm ondernemend. Ik wil niet alleen heel veel dingen graag doen, maar ook veel dingen bereiken. Kansen pak ik met beide handen aan. Ik sta open voor veranderingen en focus me hiervoor op het positieve. Nieuwe werelden die open gaan zie ik als een avontuur. Sterker nog: ik zie het als een, daar is het woord weer, uitdaging. Een mens is nooit te oud om te leren.  Ik geloof in mijn eigen kracht, in mijn talent en in mijn kennis om een hoop nieuwe dingen te leren én mezelf (verder) te ontwikkelen.

Bron
Bron

Doe jij al mee met de HAPPY Challenge? Hoe? Lees het hier.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat zijn jouw waarden? ~

happychallenge-achtergrond-transparant (c) Lisanneleeft.nl

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

17 thoughts on “HAPPY Challenge [1] | ‘Mijn Waarden’

  1. Mooi geschreven en zò positief! Ik vind het leuk om te zien hoe jij (en anderen) er zo’n persoonlijke invulling aan kunnen geven. Wat goed dat je zo positief bent en probeert te blijven, ik ben helemaal het tegenovergestelde, ook al probeer ik er af en toe aan te werken ;)

    1. Dank! Je werkt er iig aan, dat is al heel iets (lees: positief :) ). Nou, als je een keer een oppepper wilt… laat maar weten ;)

  2. Super goed dat je bent gaan ondernemen en je droom achterna durft te gaan! Ik ben zelf ook ondernemer, dus ik weet hoe hard je ervoor moet werken. Go for it!! Enne: super leuk dat je met ons meedoet!

  3. Heel gaaf! Ben het absoluut met je eens, als je denkt dat het niet lukt dan lukt het inderdaad niet. Benieuwd naar je volgende blog. Ik doe trouwens ook mee ;)

Leave a Reply

