Wen’s Treat Of The Day: Let’s Go Travel

~ Let’s Go Travel

.
De Vakantiebeurs is weer begonnen. Dé beurs waar je je kunt oriënteren op je vakantie. Je vindt er niet alleen informatie en inspiratie, maar ook entertainment, muziek en lekker eten om alvast in de vakantiestemming te komen. Want wat is er nou leuker dan vakantievoorpret? Juist!

Zowel als student (ik studeerde HBO Management Toerisme (BBA)) evenals Travel Consultant, stond ik altijd met plezier op de beurs. Het was hard werken, maar ik heb dat nooit als vervelend ervaren. Integendeel, ik kreeg er zelfs energie van. Van het 1-op-1 contact met de klant, het adviseren en geven van tips tot aan het netwerken met collega’s.

De Vakantiebeurs is een ware ‘happening’ voor jong en oud. Je staat er als ‘buitenstaander’ wellicht niet altijd bij stil, maar bij het organiseren van zo’n beurs komt meer kijken dan alleen het inrichten van een lege hal tot ‘vakantieparadijs’. Hier een korte impressie.

Mocht je als bezoeker naar de Vakantiebeurs gaan, dan wens ik je veel plezier bij het uitzoeken van jouw volgende vakantiebestemming. In de tussentijd mijmer ik verder over mijn eigen droomvakantie. Vanmiddag een update van mijn bucket list. Deel 1 vind je hier.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Ga jij naar de Vakantiebeurs? ~

Bron
Bron

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

