Wen’s Treat Of The Day: Feel Good Drink

~ Skip the diet ♡ Just eat healthy

.
Ik ben al een tijdje bezig om nog gezonder te eten. Zo vond ik tijdens het surfen op het wereldwijde web, het feel good drankje van Rens Kroes. Ik drink het nu een tijdje en ik voel me echt super. Mijn huid ziet er mooier uit, ik heb een gezonde glow op mijn snoet en ik heb energie voor tien.

Feel Good Drink

  • twee mespuntjes kurkuma
  • twee mespuntjes gemberpoeder of een duimtopje geraspte verse gember
  • mespuntje zwarte peper
  • sap van een halve citroen
  • theelepel honing
  • theezakje kamille

Doe de bovenstaande ingrediënten in een grote mok of beker en doe er vervolgens kokend water overheen.

Sugar? No Thanks I’m Sweet Enough
Wist je trouwens dat kamille je lichaam kalmeert? Gember een verwarmend effect heeft en citroen en geelwortel het verteringssysteem verbeteren? Deze thee is simpel om te maken, erg lekker, maar bovenal gezond. Geniet ervan!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje
Credits gaan naar Rens Kroes

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Wat is jouw feel good drankje? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Feel Good Drink

    1. De kruiden die je gebruikt zijn mespuntjes ;-) Ik was al een groot fan van gember thee, maar dit is ook erg lekker. Je proeft het frisse van de citroen en de zoete honing. Misschien geen ‘schoonheidsplaatje’ om te zien, maar zeker het proberen waard!

Leave a Reply

