Wen’s Treat Of The Day: Start To Run

~I’m not training to be skinny. I’m training to be badass.

.
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer gaan hardlopen. In 2011/2012 liep ik zo’n drie keer in de week. Vaak vijf kilometer, maar zo nu en dan zelfs tien kilometer.  Zondag ging echt super goed! Ik denk, omdat ik al een aantal kilometers in de benen heb, dat ik binnen no time weer back on track ben.

Vanavond trek ik wederom mijn hardloopschoenen aan. Ik wil rustig opbouwen met behulp van een schema. En aankomend voorjaar wil ik zelfs weer een wedstrijd lopen (in 2012 liep ik de Mariekenloop).  Hoe ik dat ga aanpakken? Vanmiddag schrijf ik erover in een nieuwe blogpost.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Heb jij afgelopen zondag ook zo genoten van het lekkere (hard)loopweer? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

3 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Start To Run

  1. Ik ga binnenkort ook weer beginnen met hardlopen, maar omdat ik heel lang niet heb gesport bouw ik eerst mn conditie binnenshuis een beetje op haha!
    Veel succes!

    liefs,
    Femke

    1. Ha! Wat goed. Hoe doe jij dat binnenshuis? Met dvd’s? Ik heb wellicht tips voor je :) Laat maar horen als je weer gaat hardlopen. Dan kunnen we elkaar motiveren ;) Lfs

Leave a Reply

