Wen’s Treat Of The Day: Vriendschap Moet Je Koesteren

A Good Friend Knows All Your Best Stories
~ A Best Friend Has Lived Them With You

.
Vorig jaar schreef ik een blogpost over vriendschap. Gisteren besefte ik weer eens hoeveel vriendschap voor mij betekent. Ik werd uit eten genomen door lieve vrienden en onderweg naar huis belde er een andere vriendin. In bed lag ik nog wat te mijmeren over mijn dag en ik besefte me ineens dat ik een erg gezegend mens ben.

Of het bij het dertigers dilemma hoort, dat weet ik niet. Maar voor nu kan ik mijn vinger er niet op leggen. Het wordt mij in ieder geval steeds duidelijker wie nu ‘echte’ vrienden zijn en wie niet. Deze drie mensen behoren zeer zeker tot de ‘club van echte vrienden’. Ik ben dankbaar voor mijn lieve vriendinnen en ik vind dat je vriendschap moet koesteren.

In een echte vriendschap motiveer en ondersteun je elkaar. Daarom gaan wij samen aan onze goede voornemens werken, zoals bijvoorbeeld hardlopen. Want samen, sta je nu eenmaal sterk(er). Vind je het lastig om je goede voornemens vol te houden? Mijn tips lees je hier.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat betekent (h)echte vriendschap voor jou? ~

Bron
Bron

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

2 thoughts on “Wen’s Treat Of The Day: Vriendschap Moet Je Koesteren

  1. Goed blog lieve Wendy, (H)echte vriendschap is het mooiste dat er is. Maar ben er wel achter dat het even duurt eer er iemand op je pad komt waarbij het ook voor 100% wordt beantwoord ….als je die persoon bent tegen gekomen ontstaat er (H)echt iets moois. Verliefdheid gaat vaak over ,maar een wederzijdse vriendschap zoals ik die beschrijf blijft bestaan,waarin je echt alles kan delen…

    1. Dank Andre! Mooi geschreven. Soms heeft het idd wat tijd nodig voordat je iemand tegenkomt. Ik denk wel dat je ook goed naar je intuïtie moet luisteren, om te beoordelen of de vriendschap ‘echt’ is. Maar als dit zo is, dan moet je dit zeker koesteren. Waarbij jezelf zijn, een belangrijke voorwaarde is. Maarrrrrrr… ik heb ook meegemaakt, dat het in 1x raak is. Dat zijn vrienden voor het leven! Liefs, Wen

Leave a Reply

