2014: A Fresh Start

2014: Do All Things With Love
A Fresh Start: Persoonlijk ~ By Wen

.
Vanochtend keek ik (samen met jullie) terug op het jaar 2013. We kunnen er niet om heen. 2014 is aangebroken en 2013 komt niet meer terug. Eigenlijk is 1 januari hét moment om vooruit te kijken, maar ik doe dat vandaag en wel nu, in deze post.  Want na terugkijken op, is vooruit kijken naar nog veel belangrijker.

Ik wil niet alleen heel veel dingen graag doen, maar ook veel dingen bereiken. En ik vind het fijn om voor mezelf doelen te stellen, zowel ‘zakelijk’ als privé. Een mens is nooit te oud om te leren en te ontwikkelen. En je kan jezelf altijd verbeteren (niemand is perfect, weet je nog?). Ik wil aan een aantal punten werken, die naar mijn mening verder ontwikkeld kunnen worden. Dat wil ik doen door middel van boeken, cursussen, of misschien wel een studie.

Ik sta open voor veranderingen, focus me hiervoor op het positieve, leer ervan en dan gaat het me zeker te weten gewoon lukken.  Misschien komen er dingen op mijn pad die helemaal niet in mijn hoofd waren opgekomen. Van klein tot groot, ik ontvang alles met open armen. Ik geloof in mijn eigen kracht, in mijn talent en in mijn kennis om een hoop nieuwe dingen te leren én mezelf (verder) te ontwikkelen.

Bron
Bron

Bloggen
In 2012 ben ik begonnen met bloggen. Bywen.wordpress.com is mijn persoonlijke blog. Twee tot drie keer per week gun ik jullie een kijkje in mijn persoonlijke leven door mijn dagelijkse bezigheden te delen. Zo schrijf ik onder andere over: lekker eten, sport en gezondheid, slimme DIY-projecten en reizen. Maar ook, post ik mijn gedachtekronkels over hoe het is om als jonge ondernemer voor jezelf te beginnen.

Ik wil blijven schrijven en ga de uitdaging aan om dit elke dag te doen. Mijn blog wordt dus nog persoonlijker. Naast de twee tot drie ‘vaste’ posts, geef ik jullie vanaf morgen (6 januari ’14) elke dag een kijkje in mijn leven, in de vorm van ‘Wen’s Treat Of The Day.’ Mijn ‘traktatie’ voor jou. Van een recept, tot een foto. Of van een mooie quote tot aan een grappig filmpje, waarbij je op de grond ligt van het lachen.

In ‘Wen’s Treat Of The Day’, deel ik mijn ‘bliss‘ (gelukzaligheid) in combinatie met een persoonlijk verhaal. We zullen samen lachen of misschien wel samen huilen. Ik hoop je in ieder geval te inspireren met mijn ‘treats’. Let’s do this! Mijn blog schema, zal er dan zo uit zien:

  • Maandag: ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’
  • Dinsdag: ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’, 1 geschreven blogpost
  • Woensdag:  ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’
  • Donderdag: ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’, 1 geschreven blogpost
  • Vrijdag:  ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’
  • Zaterdag: ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’, 1 geschreven blogpost
  • Zondag:  ‘s ochtends ‘Wen’s Treat Of The Day’
Bron
Bron

In het kader van bloggen, zal ik alvast een ander klein bommetje laten vallen. Vanaf vandaag vind je hier geen nieuwe blogposts die doorlinken naar 2Z1G.nl. ‘Oude’ posts kun je op mijn blog teruglezen of via deze link.

Buiten is het nieuwe binnen-trend
In 2014 wil ik ook veel meer gaan bewegen.  Ik wil nu eindelijk eens echt zomerproof zijn in plaats van mijn winterbanden nog om hebben (gevalletje van zelfspot). In 2012 liep ik zo’n drie keer per week. Meestal vijf kilometers, soms een tien kilometer.  Maar op dit moment is mijn conditie verdwenen. En de hoogste tijd om hem op te sporen. In 2012 liep ik mijn eerste wedstrijd: De Mariekenloop. Mijn doel voor 2014? Binnen een half uur vijf kilometer lopen en meedoen aan een nieuwe hardloopwedstrijd.

En verder nog…
Ik hou van reizen! Het liefst zo veel en zo ver mogelijk. Ik heb nog geen concrete plannen voor dit jaar. Wel denk ik eraan om Oud en Nieuw in het buitenland te vieren. Ach, we zien wel. Eerst maar een nieuwe opdracht / baan. Komende week heb ik een aantal mooie gesprekken in de planning, dus wie weet!

Aan iedereen die mijn blog leest. Ik wil je een super gaaf 2014 wensen en ik hoop dat al je wensen uit mogen komen. Ik wens je een geweldig jaar toe, met veel uitdagingen en veel gezondheid.

Liefs,
Wen

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~ Wat zijn jouw plannen voor 2014? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

