Mijn Jaarhoroscoop 2014

~ She’s a dreamer, a doer, a thinker. She sees possibility everywhere.

.
Zo nu en dan lees ik wat mijn horoscoop te vertellen heeft. Als ik de karaktereigenschappen van de leeuw (ik ben geboren op 07-08-’83) mag geloven, dan heb ik een sterke persoonlijkheid, overtuigingskracht en wilskracht. Maar ook ben ik in het bezit van ambities en een dosis zelfrespect. Last but not least, ben ik een harde werker, royaal, hartelijk en creatief. Maar als koning(in) van de jungle heb ik ook een aantal potentiële valkuilen. Dat betekent dat mijn goede eigenschappen ook kunnen omslaan in minder goede (‘slecht’, vind ik zo’n negatief woord…) eigenschappen.

Mijn sterke persoonlijkheid kan intimiderend overkomen en mijn zelfrespect kan leiden tot arrogantie. Tja… je kunt niet alles hebben. Zowel mijn goede en minder goede eigenschappen, komen overeen met mijn persoonlijkheid. Het is lastig, voor mensen die mij niet of nauwelijks kennen, om mij te volgen. Als koning(in) van de jungle ben ik vaak al een aantal stappen voor, terwijl anderen nog met hun eerste of tweede stap bezig zijn. Gelukkig ben ik me hiervan bewust, alhoewel ik dat wel heb moeten leren.

Als ik de Elle jaarhoroscoop moet geloven, dan zou 2014 zo maar eens het beste jaar sinds tijden kunnen worden. Mijn geduld zal hoe dan ook, beloond worden. En als we spreken over de liefde, dan schrijft Elle dat er een aantal exen weer van zich kunnen laten horen… Nou, nee dank je! Liefde, komt wanneer het komt. Ik ga dit jaar voor mijn carrière. Zo schrijft Elle hierover: ‘Grote doorbraken behoren tot de mogelijkheden, maar dan zul je wel eerst door de chaos heen moeten gaan.’ ‘En weet dat zakenreizen in oktober life-changingkunnen zijn.’ Well, bring it on! 

Als het gaat om vriendschap, dan zit het in mijn echte en online leven ook wel snor. Elle: Je verzamelt lieve vrienden om je heen en ontmoet interessante nieuwe mensen.’ Ga ten minste één keer per week de kroeg in, leeuw, ook als je jezelf daar eigenlijk te oud voor vindt.’ Ik heb een hele leuke groep vrienden, waar ik heel close mee ben. Maar wat betreft die kroeg, Elle… Ik mag dan wel een leeuw zijn, maar ik ben absoluut geen kroegtijger. Daar gaan we dus een andere oplossing voor vinden. Ik schud mijn donkere manen, euhm ik bedoel… de voetjes gaan zeker te weten los op de dansvloer. Maar niet in de kroeg!

Mijn horoscoop lees ik met een knipoog. Ik pin me er niet op vast. Daar bedoel ik mee te zeggen, dat mijn leven echt niet afhangt van een ‘stukje tekst’. Ik geloof dat alles met een reden gebeurt en dat er voor iedereen een plan is en een hoopvolle toekomst. 2013: je was geweldig. 2014: ik ben klaar voor je! ‘Rawrrr’!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Wat voor sterrenbeeld ben jij? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

