daGELUKs-momenten #7

Hoe hebben jullie de Kerstdagen gevierd? Ik was bij mijn familie en we hebben heerlijk gegeten en cadeautjes uitgepakt. Nu ook de Kerstdagen voorbij zijn, gaat het wel heel erg snel. Het is bijna tijd om het nieuwe jaar in te luiden. Alweer de laatste week van het jaar. Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar. Kijk mee naar mijn daGELUKs-momenten uit week 52.

daGELUKs || SUNDAY QUOTES #40
Het afsluiten van week 51, begon wederom met een inspirerende Sunday Quote. Een ‘puur’ mens ben je, óók als je je onzekerheden niet persé verbergt. Dat maakt je juist alleen maar een ‘echter’ mens, omdat je jezelf blijft. Kritiek zul je te allen tijde krijgen, maar de kunst is, om daarmee je voordeel te doen en er open voor te staan. Het klinkt misschien heel ‘cheesy‘, maar just go with the flowLive it!

© 2Z1G 2013
© 2Z1G 2013

daGELUKs #85 || Begin de week met een Lach
*’Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, roept.’* Sorry, Taylor. Je hebt een goede stem, maar ik vind dit toch ECHT grappig! *’Buikpijn, van het lachen heeft.’*


daGELUKs #86
Van uitstel, komt afstel. Ben jij iemand die gelijk aan de slag gaat, of schuif je dingen vooruit? Hieronder twaalf verschillende soorten uitstellers. Ik maak graag een lijstje en ga daarna meteen aan de slag. Welke herken jij en welke is op jou van toepassing?

Bron
Bron

daGELUKs #87
Mijn Kerstgroet (en onze boom): Zalig Kerstmis, Merry Christmas, Frohe Weihnachten, Joyeux Noël, Selamat Hari Natal, Feliz Navidad, Buon Natale, Wan Switi Kresneti, Noel bayramınız kutlu olsun!, Bon Pasku.

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

daGELUKs #88
Ik heb een toffe site gevonden: www.miekinvorm.nl. Ik kom graag op haar site om inspiratie op te doen. Check ook haar 365-dagen-project. Ik vond er een mooie quote over hoop. Ik moet er van glimlachen. Dank, Mieke!

Bron
Bron

daGELUKs #89
‘A Love Note To Entrepreneurs.’

daGELUKs #90 || Begin het Weekend met een Dansje
Mitchell, wat ben je goed!!! Ik hoop dat je nog ver mag komen in je carrière. Go get ’em!

‘Won’t you help to sing. These songs of freedom? ‘Cause all I ever had. Redemption songs.’


Fijne zondag!

Live ~ Laugh ~ Love
W&

~Wat is jouw daGELUKs-momentje?~

Meer daGELUKs-momenten vind je hier.
Uitgelichte afbeelding: (c) 2Z1G

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

Leave a Reply

