The Guilty Pleasure Tag

The Guilty Pleasure Tag, wie kent hem niet? Liselore vond deze tag op de blog van Team Confetti. Credits voor deze tag gaan dan ook naar Team Confetti en speciaal naar Olga, die deze tag bedacht heeft.  Liselore heeft mij getagd, dus hieronder komen mijn Guilty Pleasures. Of ze fout zijn, weet ik niet. Stiekem zijn ze in ieder geval niet meer na deze post, en of ik me er voor schaam? Nee, hoor. Waarom zou ik?

.
Film: Bloodsport
Ik ben geen standaard meisje-meisje. En ik hou al helemaal niet van ‘girly movies‘. Naast mijn Indische roots, stroomt er ook Japans bloed door mijn aderen. Ik hou, net als mijn vader, van vechtfilms. Van Kungfu, Muay Thai, you name it. Ik heb de sport beoefend en ik weet nog dat ik de video (ja, zo oud is deze film) steeds op pauze zette, om zo ‘the moves’ van Jean-Claude Van Damme, na te doen.

Serie: The Vampire Diaries (TVD)
Een tijdje geleden heb ik deze serie ontdekt, via de blog van Annemerel. Sindsdien ben ik hooked! Momenteel wordt het vijfde seizoen in de VS uitgezonden, maar gelukkig kan ik vanuit ons koude kikkerlandje, online meekijken. Wat deze serie nou bijzonder maakt? Ik heb geen idee… maar het is ontzettend verslavend. En dan hebben we nog niet eens gesproken over the Salvatore brothers….❤❤

Muziek: Red Red Wine
Na al die jaren, staat dit nummer nog steeds op repeat. Sterker nog de afspeellijst wordt minimaal één keer per dag, afgespeeld.

Katjang Bawang (c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Snack: Katjang bawang
Ik ben helemaal niet zo van de snacks. Chips, taart, chocolade… ik laat het allemaal aan mij voorbij gaan. Sterker nog: ik heb het ook nooit in huis. Wat ik wel graag eet en zelf maak, is katjang bawang. Oftewel: gebakken pinda met stukjes gefrituurde knoflook. Daar ben ik als Indisch-meisje verslaafd aan. Ik eet het als snack, maar ook bij bijvoorbeeld de nasi goreng. Heerlijk!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Activiteit: Opgeruimde Kasten
Ik ben een expert ben in het structuren en ordenen van dingen. Ik kan absoluut niet tegen rommel of chaos. Bij mij moet alles netjes en georganiseerd zijn. Van kruidenpotjes op alfabetische lexicografische volgorde tot aan een boekenkast op categorie ingedeeld. Mijn hobby is inmiddels uitgegroeid tot mijn werk.

Belachelijke Beste aankoop: Mijn Huis
Belachelijke aankopen of miskopen komen niet voor in mijn lijstje. Ik kan heel goed tegen mezelf zeggen: ‘heb je dat echt nodig, Wen?’ Mij zul je dus niet snel betrappen op een belachelijke aankoop. Ik kies bewust en ben zuinig op mijn spullen. Dus ik schrijf hier over mijn beste aankoop. En dat is mijn huis.

Bron 1,2,3,4
Bron 1,2,3,4

Crush: Arie Boomsma
Hallo….??? Moet ik hier nog tekst en uitleg bij geven? Te goddelijk voor woorden!

(c) W.H. de la Rambelje
(c) W.H. de la Rambelje

Kleding: Heel Veel
Is dit nou echt een schokkende Guilty Pleasure? Ik heb meer dan tien jaar in een kledingzaak gewerkt en ik heb dus een hele verzameling aan kleding. Ik ben goed in verzamelen, maar ook in wegdoen/weggeven. Wat moet je in hemelsnaam met zoveel kleding, waarvan je de helft niet eens aandoet? Juist. Eén keer in de zoveel tijd, hou ik een opruimdag en dan pluis ik uit wat er weg kan. De foto hierboven, is het resultaat van een opruimdag in oktober. Het meeste hangt nu in de kledingkasten van mijn vriendinnen en zus.

Live ~ Laugh ~ Love
W&

Dit artikel verscheen eerder op 2Z1G.nl.

~ Wat zijn jouw guilty pleasures? ~

LIKE & FOLLOW BY WEN
Twitter |  Instagram Bloglovin’ | 
Pinterest 

 

One thought on “The Guilty Pleasure Tag

Leave a Reply

